دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Monday 29 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 18.03.2014, 10:56

روایت حداد عادل از خلقت احمدی‌نژاد


امیر فضل الهی/روزنامه ابتکار

احمد توکلی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی پایان سال خود با روزنامه دنیای اقتصاد سخنان مهمی برزبان آورد و بخشی از حرف‌های درگوشی و غیر قابل انتشار برخی از مسئولان را منتشر کرد (راست و دروغش با خودش. اگه شکایت کردن خودش باید بیاد جواب بده).
توکلی در بخشی از این گفت‌و‌گو با ارائه توضیحاتی درباره چند ثانیه پس از خلقت محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق ایران، گفت: آقای دکتر حداد عادل یک بار به شوخی گفت ‌خدا احمدی ن‍ژاد را خلق کرد، بعد پشیمان شد و قالب‌اش را هم شکست. اینکه حداد عادل ماجراهای مربوط به خلقت چهره‌های معروف ایران را خودش شاهد بوده و یا از کسی شنیده به خودش مربوط است (یعنی به ما مربوط نیست) اما بقیه حرف‌هایش را که توکلی نگفته ما اینجا منتشر می‌کنیم.
- وقت خلقت دکترعلی لاریجانی، یکی از فرشته‌ها که از لحن فلسفی و ادبی‌اش چیزی نفهمید، عصبانی شد و گفت: آقاجان می‌خوای رئیس مجلس بشی، به ما مربوط نیست، ولی یه جوری حرف بزن که ما بفهمیم و بتونیم به بالا منتقل کنیم.
- وقتی هم که سعید مرتضوی خلق شد، فرشته‌ها روسریشان را جلو‌تر کشیدشان و دست‌هایشان جلو آوردند و آرام گفتند: ببییند ما قلم نداریم وهیچ‌گاه هم به دست نگرفتیم.
-وقت خلقت مهدی کوچک‌زاده، کسی آن طرف‌ها نبود. همه فرشته‌ها و بقیه از لای صخره‌ها و درخت‌ها سرک می‌کشیدند به او نگاه می‌کردند.
چند ثانیه پس از خلقت محمدباقر قالیباف، وی به سرعت بلند شد و گرد وخاک کت وشلوارش را تکاند و با توپ وتشر گفت: یه موتور بیاد منو ببره هرکجای شهر که مشکلی هست، خبرنگاران با دوربینا شون هم باشن.
- در لحظه خلقت محسن رضایی هم صدایی بلند شد که می‌گفت: نه به هیچ وجه. وقتی خلقتش کامل شد، ادامه داد: من به انداره کافی کنار رفتم. حالا نوبت دیگرانه که کنار برن. من فقط با شما‌ها ائتلاف می‌کنم. فرشته‌ها با هم گفتند: ما؟!!! رضایی متوجه شد که فرشته‌ها موضوع را بد فهمیده‌اند، شروع کرد به توضیح: نه منظور من ملت ایرانه. من فقط با اونا ائتلاف می‌کنم.
بابک زنجانی هم در اولین لحظه خلقت گفت: اینجا کلا چند؟ بعد چشمش به فرشته‌ها که افتاد گفت: خانومای محترم! شما نمی‌خواین مهماندار هواپیما بشین؟. فرشته‌ها هم خجالت کشیدند وخودشان را دور و اطراف محل خلقت گم و گور کردند.
حسن شریعتمداری در لحظه خلقت به زمین زانو زده بود و داشت التماس می‌کرد: حالا که محمد خاتمی را خلق کردین، این جورج سوروس و ملک عبدالله را هم خلق کنین. می‌خوام که هی خاتمی از ملک عبدالله پول بگیره و بره از جورج سوروس دستور بگیره، بعد هم بره تو ایران خرابکاری کنه.
- محمد جواد ظریف هم کلا درلحظه خلقت با لب تاپ بود، دیسک کمر هم داشت، فقط گفت: اینجا هم فیلتره؟
در لحظه خلقت بقیه شخصیت‌ها ما آنجا نبودیم. نمی‌دانیم چه گذشت...




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024