سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday 7 May 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 23.01.2013, 23:35

نامه شاهین به دیگر حیوانات جنگل


بهار/ فریور خراباتی

با عرض سلام خدمت حیوانات محترم جنگل

بدین وسیله اعلام می‌شود که «موسسه مالی و اعتباری جنگلیه» به مدیریت خارپشت اعلام ورشکستگی کرده و خارپشت از جنگل گریخته و به جای کیسه‌های سکه، چند صد کیسه خاک در گاوصندوق به جا مانده است تا مشتریان این موسسه با حفظ نوبت و رعایت عدالت و مساوات بر سر خود بریزند.
لازم به ذکر است که بازرسان ما پس از چندین ماه تلاش و رمزگشایی این جمله که «اعتماد شما، عشق و صفای ما است» به این نتیجه رسیدند که موسسه فوق‌الذکر قصد کلاهبرداری دارد که دیگر دیر شده و کار از کار گذشته بود.
در پایان از تمام حیوانات جنگل کمال تشکر را داریم که با گذاشتن پول‌های خود در این موسسه مالی، مدیر آن‌جا را تحریک کرده و کمک کرده‌اند که چهره واقعی خود را برای ما عیان کند.
با تشکر
شاهین مدیر بخش بانک‌ها و موسسات مالی

پاسخ حیوانات محترم جنگل به شاهین

آقای شاهین خان!
آیا وقت آن نرسیده که از عدالتی که از آن دم می‌زدید، چشمه‌ای به حیوانات مظلوم جنگل نشان دهید؟ جنابعالی به دلیل خصوصیات شاهین بودن خود می‌توانید پرواز کرده و از زاویه بالا به همه چیز نگاه کنید، بنابراین شما قطعا می‌دانید خارپشت کلاهبردار به کجا گریخته است.
جناب شاهین خان آیا این خود شما نبودید که در همایش تجلیل از حیوانات پاک از جناب خارپشت به عنوان پاک‌ترین حیوان جنگل تقدیر کردید و به او نشان افتخار دادید!؟ لازم به ذکر است که دست جنابعالی مدت‌ها است برای ما رو شده است زیرا در مورد قضیه کلاهبرداری مدیر بانک «جنگلیان» جنابعالی در ابتدا از مدیر نامبرده حمایت کردید و او را شوالیه جنگل لقب دادید اما پس از انجام کلاهبرداری توسط جناب شوالیه اعلام کردید که او لکه ننگی در تاریخ مدیریت جنگل به حساب می‌آید. در پایان بدانید و آگاه باشید که حنای شما دیگر برای ما رنگی ندارد و به وقتش در دادگاه باید پاسخگوی رفتارها و سوءمدیریت خود باشید.
این نامه در دو نسخه که هر کدام حکم واحد دارند برای جناب شیر سلطان جنگل و شاهین ارسال می‌شود.

از طرف حیوانات جنگل




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024