دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Monday 6 May 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 14.12.2010, 18:42

فردوسی پور: دین فقط متعلق به شما نیست آقای محترم!


ندای سبز آزادی/عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ باری دیگر جنجالی شد.
بنابر آنچه خبرآنلاین نوشته , گزارش های عادل فردوسی پور و گفته های او درباره خبر انتقال باشگاه نفت تهران به استان مرکزی جنجالی شد و سبب شد تا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی او را متهم به افترا علیه نمایندگان مجلس و دولت خدمتگذار کند.
در این برنامه ابتدا عادل فردوسی پور در گفت و گو با مدیر تربیت بدنی استان مرکزی در انتقاد از این تصمیم گیری و با یادآوری اتفاقاتی که قبل از این برای پاس ، صبا و پیکان افتاده گفت بهتر بود به جای این شکل آماده خوری، و شهری را با یک تصمیم یک شبه صاحب خانه کردن ، همان تیم دسته اولی اراک حمایت می شد که صعود کند.
فردوسی پور در حرف هایش نمایندگانی را که می خواهند تیم های لیگ برتری را به شهرهای شان ببرند ،متهم کرد که به دنبال کسب رای هستند .
این بحث در ۹۰ بعد از ساعتی دوباره با روی خط آمدن یکی از نمایندگان مجلس یعنی احمدی بیشتر جنجالی شد. این نماینده سه شرط برای مصاحبه گذاشت ؛ اینکه عادل سکوت کند ، دیگر به مجلس و دولت توهین نکند و فقط مجری باشد نه قاضی.
این نماینده در زمان ۵ دقیقه ای خود برای صحبت، با انتقاد از فردوسی پور ، اتهاماتی را درباره دینداری اش بیان کرد و با اشاره به حرف هایش درباره نمایندگان و این جمله که عادل انتقال تیم به اراک را شو خوانده است ، او را متهم کرد که علیه دولت خدمتگذار که بارها از سوی مقامات عالیرتبه کشور تائید شده است تهمت زده است .
وی به مجری برنامه نود گفت: آقای فردوسی پور! شما الآن به حضرت علی اقتدا کردید که اقدام دولت رو شو می‌دونید؟
بعد از پایان تایم صحبت این نماینده ، فردوسی پور با لحنی خشمگین گفت:« اگر حرف تان تمام شده اولاً دین و ایمان فقط مال شما نیست آقای محترم، شما یه تهمتایی زدید! اولاً من اسم نبردم، همیشه نمایندگان، تا می‌بینند تیمی صاحب ندارد آن تیم را می آورند به شهرشان! … چیزی که بدیهی است این است که به این قضیه ورزشی نگاه نمی‌شود! تمرکززدایی خوبه، راهش این نیست. فیفا گفته است نمایندگان سیاسی، دولت، نباید توی ورزش دخالت کنند!… دولت در اراک سرمایه‌گذاری کند ، یک تیم را بالا ببرد! خیلی خوبه!»
این بحث همچنان ادامه داشت و فردوسی پور تا پایان برنامه سعی می کرد ناراحتی اش را از این اتفاقات نشان دهد. او بارها اشاره کرد همه چیز فوتبال ما به همه چیزش می آید!




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024