چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 28.06.2022, 13:57

نامه برادر نرگس محمدی به رییس قوه قضاییه


برادر نرگس محمد خطاب به رییس قوه قضاییه: آیا نظام ایران تصمیم به از بین بردن نرگس محمدی گرفته است؟

آقای اژه‌ای رئیس قوه قضاییه ایران

اینجانب مهدی محمدی برادر نرگس محمدی به صراحت به شما اعلام میکنم که سال ۹۱ نرگس پس از دستگیری در زمان محمود احمدی نژاد هیچگونه دارویی مصرف نمی‌کرد و در سلامت کامل بود ولی در عرض چندماه در زندان های شما به مریضی تشنج که از خود بی‌خود می‌شد و با سر به زمین سقوط می‌کرد مبتلا شد که تمام پرونده‌ی پزشکی آن موجود است. بعد از نرگس زندانی‌های بیشماری به خاطر تصمیم قاصرانه یا عامدانه مسولان زندان درحالت مریضی نگه داشته شدند و وقتی که کار از کار گذشت آنها را به خارج از زندان اعزام می‌کنند که بگویند در بیمارستان جان باخته‌اند، از جمله مرحوم آقای آبتین و دیگر عزیزان…

نرگس روز پنج شنبه ۲/۴/۱۴۰۱ به بیمارستان امام سجاد تهران جهت چکاب قلب اعزام می‌شود و پس از اکو قلب دکتر متخصص علاوه بر داروهای دیگر آمبولی را به خاطر فشار زیاد تنفسی در ریه به ایشان اوراژانسی تجویز می‌کند ولی حفاظت اطلاعات زندان ان را ضبط می‌کند و می‌گوید در صورت تایید اطلاعات ان را تزریق می‌نمایم.

نرگس با وضعیت خطرناک قلبی تا شنبه پس از اعتراض خود که رئیس زندان دستور تزریق آمپول را می‌دهد ولی در کمال تعجب آمپول‌ها از کیسه دارو ربوده شده بودند تا اینکه یک شنبه ۱۴۰۱/۴/۵ به خاطر اطلاع‌رسانی خانواده بالاجبار شب ساعت ۲۰:۳۰ مایعی در داخل سرنگ با احضار نرگس تزریق می‌کنند که نرگس پوکه آمپول را ندیده و از روی ناچاری که تنفسش به حالت عادی بر گردد آن را تزریق می‌کند. ولی از کجا معلوم است ان چه مایعی در داخل سرنگ بوده که نرگس از روی استیصال تزریق آن را کرده است؟

آیا از فردای خود نمی‌ترسید؟ آیا خدای بالا سر را نمی‌بینید؟ گیرم که نرگس را هم عین هدی صابر، ستار بهشتی، بکتاش آبتین، نصیری و دیگر زندانیان از بین بردید با دست انتقام طبعیت چه خواهید کرد؟ همانا آن قیامتی که به ما وعده داده‌اید قطعا در همین دنیاست و مطمئن باشید هیتلر، صدام و قذافی و دار و دسته‌اش در همین دنیا تقاص پس دادند و مرغ همسایه همیشه غاز است.

در نهایت هر اتفاقی در زندان اعم از تهدیدات زندانیان خطرناک تا کم کاری و قصور ماموران زندان در امر پزشکی نرگس شخصا بر عهده شخص اول مملکت و ریاست قوه قضاییه است که همچین اختیاراتی را در اختیار ماموران و ضابطان گذاشته است.

مهدی محمدی
۶.۴.۱۴۰۱



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024