جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 17 May 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 15.07.2021, 16:41

بیانیه شورای مدیریت گذار درباره توطئه ربودن علی‌نژاد


شورای مدیریت گذار: ترور، جنایت و آدم ربایی ‏کسب و کار جمهوری اسلامی است

بامداد روز چهارشنبه ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۰، دادگستری کشور آمریکا پرده از خنثی کردن طرح ‏وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی برای ربودن خانم مسیح علینژاد و انتقال ایشان به ایران ‏خبر داد.انتشار نام و عکس افراد این تیم حرفه ای آدم ربایی در رسانه های جهان سند ‏محکمی است بر دست داشتن جمهوری اسلامی در ترور و کشتار مخالفان در طول دوره ‏زمامداری جمهوری اسلامی قبل از این هم برای ربودن خانم علی نژاد  از طریق کشیدن ‏ایشان به ترکیه اقدام کرده بود که خوشبختانه ناکام ماند‎.

چندی پیش نیروهای امنیتی کشور آلمان اسدالله اسدی، دیپلمات سفارت ایران در اتریش ‏را هم بعنوان سر تیم گروه ترور وزارت اطلاعات که در حال برنامه ریزی برای انفجار در ‏گردهمایی سازمان مجاهدین بود، دستگیر کردند که موجب خشم دولت جمهوری اسلامی ‏شد و وزیر امورخارجه حکومت، آقای ظریف مجبور به موضع گیری گردید‎.

‏۳۲‏‎ ‎سال قبل از این، در ۲۲ تیرماه دکتر قاسملو رهبر حزب دموکرات کردستان ایران در وین ‏بدست تیم ترور وزارت اطلاعات دولت رفسنجانی ترور شد که پرونده اش هنوز باز ‏است.فریدون فرخزاد، دکتر بختیار،دکتر شرفکندی و یارانش و روح الله زم و چند صد نفر دیگر ‏لیست بلند بالای مخالفان و مبارزانی را تشکیل می‌دهند که در جاهای مختلف دنیا در خارج ‏از مرزهای ایران ترور و یا ربوده شده‌اند‎.

تیم های حرفه ای جنایت کاران جمهوری اسلامی اگر در ربودن و کشتن مخالفان موفق ‏بشوند، آنرا با صدای بلند بعنوان پیروزی سربازان گمنام امام زمان اعلام می کنند، کاری که ‏با روح الله زم کردند و اگر شکست بخورند آنرا منکر خواهند شد، عکس‌العملی که در مورد ‏خانم مسح علی نژاد نشان دادند.سفارت خانه های رژیم اسلامی در تمام دنیا مرکز ‏سازماندهی عملیات تروریستی تحت پوشش دیپلماتیک  بر علیه مخالفین می‌باشند‎.

ترور مخالفین بعد از دادگاه میکونوس در اروپا متوقف شده بود، شکست جمهوری اسلامی  ‏و گفتمان او که نقطه اوج آنرا در انتخابات ریاست جمهوری اخیر دیدیم، موجب هراس و راه ‏اندازی مجدد کسب و کار ترور نظام اسلامی شده است.محاصره مدنی در داخل و حقوقی ‏در خارج کشور توسط روزنامه نگاران شجاع و کنشگران آزادیخواه بزودی بساط این حکومت ‏جنایتکار قرون وسطایی را جمع خواهد کرد‎.

شورای مدیریت گذار، ضمن اظهار خوشحالی از شکست این پروژه وحشیانه و غیر انسانی ‏در مورد خانم علی‌نژاد، از همه ایرانیان ساکن در کشورهای مختلف دعوت می کند با ‏اعتراض به مماشات دولت های غربی با حکومت اسلامی، دایره نفوذ تروریست ها و لابیان ‏جمهوری اسلامی را محدود کنند. زمان آن رسیده است که صدای دادخواهی ایرانیان داخل ‏و خارج کشور بگوش جهانیان و سازمانهای بین المللی برسد. جهان متمدن اجازه ندارد ‏بیش از این یک حکومت داعشی را تحمل کند و نظاره گر کشتار مردم ایران بدست ‏تروریست های اسلامی باشد. ما این بی تفاوتی غرب نسبت به نقض حقوق بشر در ‏کشورمان را بر نمی تابیم و بشدت به آن اعتراض داریم‎.

دبیرخانه مرکزی شورای مدیریت گذار
‏۲۴ تیر ۱۴۰۰‏



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024