دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Monday 29 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 28.05.2019, 17:23


سرپرست دادسرای امور جنایی از قتل همسر شهردار سابق تهران به دست خود نجفی خبر داد.

محمد شهریاری در گفت وگو با ایسنا گفت: آقای نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد و به دلیل اختلافات خانوادگی آن را به قتل رسانده است.

پیشتر رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرده بود: با تلاش کارآگاهان پلیس دقایقی قبل محمد علی نجفی (شهردار اسبق تهران) در خیابان وحدت اسلامی به اتهام قتل همسرش دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار «علیرضا لطفی» محل بازداشت وی را خیابان وحدت اسلامی اعلام کرد. پیشتر برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که نجفی عصر امروز با مراجعه به پلیس آگاهی خود را تسلیم و اعتراف کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره آخرین جزئیات حادثه قتل همسر دوم نجفی توضیح داد: ساعت ۱۰:۳۰ امروز پسر وی به همراه دخترش و راننده وارد خانه شده و با جسد مقتول در داخل حمام مواجه شدند که بلافاصله مراتب را به کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب اطلاع دادند.

وی تصریح کرد: با تأیید خبر اولیه، موضوع به دادسرای ویژه اعلام و در ادامه مأموران اداره دهم پلیس آگاهی نیز در محل حضور می‌یابند و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

برخی رسانه‌ها به نقل از مقام‌های قضائی اعلام کرده‌اند که نجفی دست نوشته‌ای نیز از خود برجاگذاشته است.


دادسرای امورجنایی تهران: از اول می‌دانستیم نجفی قاتل است ولی می‌ترسیدیم خودکشی کند

محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: همان لحظه‌های نخست نامه‌ای که محمدعلی‌نجفی نوشته‌بود، نشان می‌داد که او قاتل است اما با توجه به حلالیت‌ خواستن‌های‌اش از برخی نزدیکان‌اش، بیم آن می رفت اگر این نامه‌ها و ماجرای قاتل‌بودن نجفی رسانه‌ای شود، خودکشی کند، سعی کردیم حرفی با صراحت اعلام نکنیم. از همان اول دنبال نجفی بودیم تا این‌که هم‌زمان با اعزام ماموران به ویلای دماوند نجفی نزد پلیس آگاهی رفت و تسلیم شد.


محتوای نامه ای که نجفی از خود گذاشته به روایت سحام

شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران بعد از دستگیری نجفی از نامه‌ای سخن گفته بود كه  محمدعلی نجفی پس از قتل همسرش، از خودش به جا گذاشته بود.

به گزارش سحام، محمد علی نجفی این نامه را در منزل دختر خود گذاشته بوده و در آن از انگیزه خود برای قتل همسرش سخن گفته است.

سحام مطلع شده که در متن نامه، شهردار سابق تهران مدعی شده که همسرش با مرد دیگری در ارتباط بوده است. بنا به ادعای نجفی، او بارها از همسرش خواسته تا به ارتباطش با آن مرد خاتمه دهد.

محمدعلی نجفی در نامه خود گفته که پس از تداوم این تماس‌ها، وی مهدورالدم محسوب می‌شده و بر همین اساس همسرش را به قتل رسانده است.

چندین ماه پیش نیز محمدعلی نجفی از وی خواسته بود تا با دریافت یک منزل مسکونی از وی طلاق بگیرد، اما همسرش مصرا خواستار ادامه این رابطه بوده است.

طبعا گزارش سحام بر اساس محتوای نامه‌ای است که توسط آقای نجفی نگارش شده و از صحت و یا عدم صحت ارتباط خانم میترا استاد با فرد دیگر، مستقلا مطلع نیست. 

توئیت مسعود بهنود:



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024