جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 17 May 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 26.01.2024, 11:47

کثافت از سر و رویتان می‌بارد / ناصر دانشفر


خیلی کثیفید.

وال استریت ژورنال از قول مقامات آمریکایی نوشته: ایالات متحده مخفیانه به ایران هشدار داده که داعش در حال آماده شدن برای انجام حمله تروریستی در اوایل ماه جاری است،
خبر داده که آمریکایی‌ها پس از بدست آوردن اطلاعاتی مبنی بر اینکه گروه وابسته به دولت اسلامی در افغانستان بنا دارد عملیاتی را در شهر کرمان به انجام برساند، مسئولان ایران را از این قضیه با خبر کرده و آنها را در جریان حملهٔ احتمالی داعش‌خراسان، موسوم به داعش‌- کا گذاشته‌اند.

من نمی‌دانم که این خبر تا چه اندازه از صحت برخوردار است. اما از دو حال خارج نیست، یا آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند و قصدشان از این خبرسازی، تخریب هر چه بیشتر مسئولان نظام مقدس در اذهان مردم ایران است که باید به آنها بگویم واقعاً کثیفید، چرا که جعل این خبر درست است که ذهنیت ملت ما را نسبت به رژیم از این که هست باز هم خرابتر می‌کند، اما ضربه‌ای که به خانواده‌های شهدای این عملیات تروریستی می‌زند، ویرانگر است. این بندگان خدا تا کنون دلشان خوش بود که در مسیری که بدان باور دارند، به دلیل جنایت گروهکی از خدا بی‌خبر همسر، فرزند، والدین یا برادر و خواهر خود را از دست داده‌اند، اما حالا با این درد چه باید بکنند که قاتل عزیزشان جمهوری اسلامی مورد اعتمادشان می‌باشد.

اما اگر این خبر درست باشد و بر اساس واقعیات منتشر شده باشد، که قرائنی چون عدم حضور افراد رده بالای نظام و خانوادهٔ سردار سلیمانی در مراسم سالگرد به این شائبه دامن می‌زند، آنگاه به خرد کلان کسانی که در جریان این امر بوده و مردم را به قتلگاه فرستاده‌اند، باید بگویم که کثافت از سر و رویتان می‌بارد و امیدوارم به جهنم بروید. شما که برای برگزاری یک مراسم و ترویج مناسک ابداعی در راستای افکارتان، حاضرید این تعداد از هموطنان خود را به ورطهٔ مرگ روانه کنید، از دشمن، دشمن‌ترید. آهای بیگانگان به ظاهر هم‌میهن، بدانید که زین پس داغداران کرمانی گریبانتان را رها نخواهند کرد. ننگتان باد.

در پایان از خوانندگان محترم بدلیل اینکه در این نوشتار بر خلاف رویهٔ پیشین، قلم را به نیش توهین چرخانده‌‌ام پوزش می‌خواهم. به خدا که در این حال و هوا، توانی برای خودداری و رعایت آداب نوشتن باقی نمانده بود.

عزت زیاد


تلگرام نویسنده



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024