جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 17 May 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 17.01.2024, 22:44

عبدالله مومنی تسلیم عمّال حکومت دینی نخواهد شد


ابوالفضل قدیانی: عبدالله مومنی تسلیم جبّار ظالم و عمّال حکومت دینی نخواهد شد   

روز چهارشنبه عبدالله مومنی برای گذراندن محکومیت غیرقانونی یک سال زندان به دادسرای اوین مراجعه کرد. در دادسرای اوین عمال شکنجه‌گر علی خامنه‌ای، مستبد قدرت‌پرست و ستم‌پیشه ایران می‌خواهند به عبدالله دست‌بند بزنند که وی اعتراض می‌کند. ماموران سرکوب او را به شدت ضرب و شتم می‌کنند. دو فرزندش حمید و امیر که  به این عمل وحشیانه اعتراض می‌کنند نیز توسط سرکوبگران مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند و چند ساعتی هم بازداشت می‌شوند.

این رفتار شرورانه با عبدالله عزیز نشانه کینه‌توزی و انتقام‌جویی دستگاه بیداد تحت فرمان علی خامنه‌ای نسبت به اوست چرا که عبدالله سال‌های مدیدی است که با استبداد به اشکال گوناگون به‌طور مسالمت‌آمیز و خشونت‌پرهیز مبارزه می‌کند و به همین خاطر مکرر دستگیر شده و سال‌ها زندان را تحمل کرده‌است که یک مورد آن ۵ سال زندان بدون یک روز مرخصی بوده است‌.

عبدالله حاضر نیست دست از مقاومت در مقابل استبداد دینی و دفاع از آزادی و دمکراسی و عدالت بردارد و تسلیم جبار ظالم و عمّال سرکوبگرش شود. علی خامنه‌ای خودکامه ستم‌پیشه ایران و اعوان و انصارش در این ایام نگران آن‌اند که انسان آزادی‌خواه و ضداستبدادی نظیر عبدالله عزیز که بسیار باهوش، کارآمد، تحلیل‌گر و اثرگذار است علیه انتخابات نمایشی- فرمایشی که در حقیقت انتصابات رسوایی بیش نیست فعال شود و بی‌آبرویی نظام تمامیت‌خواه فاسد را دو چندان کند. به همین خاطر شتابزده و با انتقام‌جویی او را به زندان می‌برند(البته این انتخابات نمایشی-فرمایشی پیشاپیش از طرف ملت تحریم شده، بنده نیز این انتخابات رسوا را تحریم می‌کنم و معتقدم تمامی آزادگان و آزادی‌خواهان و طرفداران دموکراسی و عدالت باید این انتخابات نمایشی-فرمایشی را تحریم کنند).

درهرحال عبدالله سرفراز است و دستگاه بیداد سرافکنده و رسوا. همگان می‌دانند که عبدالله مشغول رسیدگی و معالجه همسر فداکار و عزیزش خانم فاطمه آدینه‌وند بود که از بیماری حادی رنج می‌برد و اوقات او مصروف این امر مهم می‌شد که دستگاه ظلم مانع از آن شد‌. در این موقعیت هر اتّقاق سویی برای عبدالله رخ دهد نیروهای امنیتی و دستگاه قضاییِ تحت فرمان مستبد مقصرند و مسئول و باید پاسخگو باشند اما مسئول و مقصر اصلی علی خامنه‌ای است و اوست که باید پاسخگو باشد.

کانال تحکیم ملت



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024