جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 17 May 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sat, 05.08.2023, 21:54

بزودی موج دوم جنبش زن زندگی آزادی برپا خواهد شد


بزودی موج دوم جنبش تحوّل‌آفرین زن زندگی آزادی برپاخواهدشد

ابوالفضل قدیانی

گزارش مختصری از رفتن به شعبه یک اجرای احکام در دادستانی تهران و ارسال دو ابلاغیه از طرف شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب و دادگاه کیفری ۲ شعبه ۱۰۲۵. 

روز شنبه ۱۴۰۲٫۴٫۳۱ با ساک وسایل شخصی و داروهای مورد نیاز راهی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۸ تهران جهت رفتن به زندان شدم.

روبروی درِ دادستانی مصطفی نیلی عزیز منتظر من بود. همراه مصطفی نیلی (به عنوان وکیلِ بنده) به داخل رفتیم و وارد شعبه یک اجرای احکام شدم. گفتم آمده‌ام بروم زندان. کارت ملی خواستند، گفتم همراه ندارم. وارد سیستم شدند و مشخصات مرا ملاحظه کردند.

قرار شد منتظر باشیم تا مقدمات کار آماده شود. پیشنهاد دادند با توجه به بیماری قلبی و وضعیت جسمانی‌ام تقاضای اعزام به پزشکی قانونی بدهم گفتم اولاً پزشکی قانونی مکرر و به طور کامل رای به عدم تحمل کیفر برای من صادر کرده‌است، ثانیاً چون دادستانی و دادگاه‌های انقلاب را غیر قانونی می‌دانم و صلاحیت برای آنان قائل نیستم تقاضا نمی‌کنم.

گفتند وکیلت تقاضا کند. آن را هم نپذیرفتم. به پیشنهاد نیلی عزیز قرار شد قاضی اجرای احکام، خود از دادسرای اوین راجع به آراء پزشکی قانونی استعلام کند لذا اجرای حکم تا زمان پاسخ استعلام به تعویق افتاد.

در حین رفتن به شعبه‌ی یک اجرای احکام مطلع شدم که ابلاغیه‌ای از طرف دادگاه کیفری ۲ شعبه ۱۰۲۵ در سامانه سنا برای من درج شده است. ابلاغیه حاوی حکم ۲۴ میلیون تومان جریمه به جرم نشر اکاذیب به منظور تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی و تعلیق حکم به مدت ۵ سال است (همانطور که قبلاً متذکر شدم این جرمی است که علی خامنه‌ای مستبد قدرت پرست ایران دائما مشغول ارتکاب آن است اما دادستان و دستگاه قضاییِ تحت فرمانش به من و امثال من نسبت می‌دهند، البته که این جرم از کوچکترین جرم‌هایی است که وی مرتکب می‌شود).

چند روز پیش هم مطلع شدم ابلاغیه ای از طرف شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی در سامانه سنا درج شده است مبنی بر حضور من جهت ابلاغ رأی . نوع ابلاغ هم استحضاری است. قبلاً گفته‌ام باز هم می‌گویم این وظیفه‌ی دادگاه غیرقانونی است که حکم غیرقانونی خود را در سامانه سنا به من ابلاغ کند.

همین جا هم لازم است اشاره‌ای به لایحه حجاب اجباری نیز داشته باشم که به دستور مستبد امروز ایران علی خامنه‌ای، مجلس نمایشی-فرمایشی‌اش می‌خواهد به تصویب رساند که ننگ و رسواییش پیشاپیش طنین انداز شده و شکست آن از هم اکنون آشکار است و زنان و مردان آزاده و آزادی‌خواه در مقابل آن خواهند ایستاد و علی خامنه‌ای سرکوبگر را ناکام خواهند کرد.

در هر حال دیر یا زود مردم در موج دوم جنبش پر برکت و تحول‌آفرین زن زندگی آزادی، وی و نظام سرکوبگرش را ساقط و نظام دلخواه خود که به اعتقاد من همانا نظام جمهوری دمکراتیک سکولار بر پایه حقوق بشر است را جای‌گزین نظام جمهوری اسلامی خواهند کرد.


منبع: سحام‌نیوز



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024