جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 17 May 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 02.08.2023, 8:56

پیام نسرین شاکرمی، مادر نیکا شاکرمی به مردم ایران:

داغ و درد‌هایمان را به انگیزه‌ای امیدبخش تبدیل کنیم


مردم عزیز، شریف و داغدار ایران

سالهاست خرافه‌پرستان از شخصیت های بزرگ دینی فقط برای عزاداری و اشک مردم را درآوردن استفاده می‌کنند. در منبر کمتر از عدالت، شجاعت، ظلم ستیزی و شادی آن‌ها شنیدیم.

ما که معتقدیم بچه‌های ما علیه این مغزهای پوسیده شوریده‌اند و دنیایی زیبا و پر از شادی را مطالبه می‌کنند، نباید داغ و درد مصیبت‌های خود را صرفا به آه و ناله
ختم کنیم. آه و ناله‌ی مدام از ما انسان‌ ‌هایی ضعیف و بیمار می‌سازد که هیچ کاری از آنها ساخته نیست.

حالا که به سالروز این جنبش آزادی بخش نزدیک می‌شویم از همه خواهش می‌کنم داغ و درد‌هایمان را به جای ماتم و عزا به انگیزه‌ای امید بخش برای ساختن ایرانی آباد و آزاد تبدیل کنیم. در این مسیر طبیعتاً به شادی و کسب و کار هم باید پرداخت تا زندگی کسی آسیب نبیند وگرنه روز به روز ما ضعیف‌‌تر خواهیم شد و کسانی که خون فرزندانمان از پنجه کثیفشان می‌چکد فربه تر خواهند شد.

من و امثال من که فرزندانمان در این راه جان دادند بیشتر از هرکسی باید از حق حیات و آزادی های شغلی و شهروندی دیگران دفاع کنیم و نباید راضی به آسیب دیدن زندگی و آبروی هیچ هموطنی در این مسیر باشیم.

ضمناً از همگی خواهش می‌کنم دقت کنند که من و آیدا مادر و خواهر نیکا هستیم.

من آنچه را که باید در خصوص واقعه قتل نیکا دیگران بدانند بارها در مصاحبه‌ها و مطالبی که منتشر شد، روشن کردم. نقل قول های متفرقه دیگران را دست به دست نکنید.  شیاطین کمی از حقیقت را برای پوشاندن تمام حقیقت، آغشته به صدها دروغ می‌کنند و تحویل مردم می‌دهند.


اینستاگرام نسرین شاکرمی



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024