جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 17 May 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 12.01.2023, 20:26

تسليت به خانواده مهندس محمدسعيد نصرت‌پور


تسلیت بمناسبت از دست رفتن مهندس محمد سعید نصرت‌پور

عزیزان؛ خانم سعدیه شهابى، بهار، باران، بیان و بهروز، خواهران و برادران  و هر عزیزى که در سوگ این درد جانگزاست.

شنیدن خبر ناگوار درگذشت سعید مهربان، براى ما یاران دیرینه‌ى این زنده یاد - دوست صمیمى بهروز ارمغانى جانباخته، بسى تلخ بود. عمیقاً متأثر و متاسفیم و از ته دل آه بر مى‌کشیم.

سعید براى ما دنیایى خاطره بود؛ از دوره‌ى تحصیلى در دانشگاه تبریز و جنبش دانشجوئى آن و روزهائى که با هم در زیستگاهش سنندج گذراندیم. چهره‌ى ثبت شده‌ى سعید در ذهن ما براى همیشه، سیماى انسانى است که در هیچ شرایطى از خوشرویی در حق دوست دریغ نداشت. همیارى بود که وى را به بخشنده بودن مى‌شناختیم و بارها فداکارى‌هایش را آزموده بودیم. گشاده‌دستى‌اش فقط براى اطرافیانى نبود که از نزدیک مى‌شناخت، بلکه متوجه هر کسى میشد که نیاز داشت. این را با فروتنى وظیفه‌ى انسانى بر مى‌شمرد و در وسع خود دست یارى مى‌رساند. سعید نصرت‌پور نه تنها براى مردم سنندج فراموش نشدنى است، که در ذهن هر آنى نیز زنده مى‌ماند که از نزدیک مهر و محبت وى را دید و شنید. سنندجى‌ها قدر انسان‌گراى شهر خود را در زنده بودنش دانستند و کماکان خواهند داشت.

ما با دلى اندوهگین، فقدان زنده یاد مهندس محمد سعید نصرت‌پور را به شما همسر محترم سرکار سعدیه و چهار فرزند پدر با محبت، تسلیت گفته و برایتان بردبارى آرزو داریم. همچنین، شریک اندوه هر آن گرامى‌هایى هستیم که از درگذشت این انسان شریف، سخت در تأسف و تأثرند.

به حرمت یاد و نام ماناى سعید و با احترام به شما حضار سوگوار.

دوستان دور از میهن این زنده‌یاد:

سارا جوشنى، رضا جوشنى، بهزاد کریمى، بهروز خلیق، محمدرضا حدادپور خیابان، آفاق آفریدون، یداله بیگلرى، ساعد وطن‌دوست، محسن بابائى، ارسلان پورقباد، خلیل حوارى نسب، حسین حمیدى، بهمن درویشیان، مصلح ریبوار، توفیق سهرابى، صدیق سید الشهدائى، فرهاد سارائى، ثریا شهابى، شریف شهبازى، همایون شعبانى، فاتح شیخ، سلام صبار، سید محمد عمرانى، محمد غلام ویسى، شهین فرومند، ایرج فرزاد، جمیل قاسمى، گیتى مصباح، پرویز مظفرى، مسعود مردوخى، منصور مرادى، عنایت مودتى و، وفا نصرت‌پور



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024