جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 17 May 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 09.01.2023, 17:41

ابوالفضل قدیانی: اعدام‌ها قتل‌های حکومتی است


روز شنبه هفدهم دی ماه خبر اعدام (در حقیقت قتل حکومتی) محمد مهدی کرمی و محمد حسینی منتشر شد. علی خامنه‌ای جبّار خودکامه‌ی قدرت پرست و خونریز ایران کماکان فرمان قتل صادر می‌کند تا شاید بتواند بر ترس و وحشتِ از دست دادنِ قدرتِ خود که کابوس همیشگی اوست غلبه کند و مردم معترض انقلابی را گرفتار رعب و وحشت سازد امّا همواره نتیجه معکوس می‌گیرد و ترس بر او بیش از پیش چیره می شود و هر روز بیشتر در باتلاق فنا فرو می رود و کشور را نیز به سوی ویرانگری گسترده‌تر سوق می‌دهد.

از جمله ویژگی‌های این جبّار ظالم، دشمنی با مردمِ ایران، ترس، قدرت پرستی، کینه توزی و انتقام جویی است. این صفت انتقام‌جویی اوست که سبب می‌شود دستگیر شدگانِ بی‌پناه را در دادگاه‌های فرمایشی به دست قضات سرسپرده‌اش محکوم به اعدام کند و آنان را درزندان مظلومانه به قتل برساند.

البتّه چندان دور نخواهد بود که مستبدّ خودپرستِ ایران پاسخگوی جنایات ضدانسانی خود باشد.  به مادران و پدران داغدار و بی پناه و تمامی بازماندگان آنان تسلیت می‌گویم و از خداوند کریم برای مقتولان همنشینی با انبیاء و اولیاء و نیکان و پاکان و برای بازماندگانِ محترم صبر و اجر مسالت دارم.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024