جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 17 May 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 19.12.2022, 10:58

همبستگی درسطوح مختلف شرط ضرور برای پیروزی انقلاب


حمایت شورای مدیریت گذار از درخواست جوانان و زنان برای همبستگی اپوزیسیون و فراخوان‌های مردمی برای روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آذر

سه ماه از انقلاب بزرگ زن-زندگی-آزادی می‌گذرد، سه ماهی که دنیا را تکان داد. زنان و جوانان سراسر ایران، دانشجویان، معلمان، کارگران و صاحبان کسب و کار، هنرمندان، پزشکان و ورزشکاران نامی این سرزمین، وکلا و روزنامه نگاران شجاع توانستند با دست خالی و در کنار هم در یک همبستگی شکوهمند، یکی از جنایتکارترین حکومت های جهان را ناکارآمد بکنند، خیابان را از چنگش دربیاورند و اقتدار رژیم را در حوزه عمومی در هم بشکنند و مشروعیت داخلی و بین المللی را از او سلب کنند. اراده بی نظیر زنان و جوانان ایرانی احترام جهان را بر انگیخت و آنها را وادار به شنیدن صدایشان کرد.

جوانان ایرانی با قهرمانی تمام و فدا کردن جانشان در هر گوشه این سرزمین، سنگر مبارزات میدانی را در اشکال متنوع و رنگین کمانی از ابتکارات در خیابان و دانشگاه و مدرسه و محله و شهر و روستا، پابرجا نگه داشته اند. شعله این انقلاب از جان فرزندان ایران زبانه می‌کشد، روایت شجاعت و دانایی آنان است و بی گمان جمهوری ظلمت و جنایت را به زیر خواهد کشید.

ایرانیان مهاجر نیز در طول این سه ماه در سنگر حمایت و پشتیبانی از مبارزات داخل کشور سنگ تمام گذاشتند و با حضور پر رنگ خود در سراسر گیتی، افکار عمومی، رسانه ها و نهادهای سیاسی و حقوقی جهان آزاد را به حقانیت مبارزات مردم ایران واقف کردند و رنج آنها را فریاد و اشک و شوق خود را با آنان تقسیم کردند.خیابانهای اروپا و دیگر کشورهای جهان شاهد این پشتیبانی و همصدایی و همبستگی درون و برون مرز ایرانیان بود.

برای تکمیل این سمفونی شکوهمند همبستگی و رقم زدن نهائی پیروزی انقلاب، زنان و جوانان در میدان اینک به جد همکاری و ائتلاف احزاب و جریانات و شخصیت های سیاسی در اپوزیسیون را طلب می‌کنند تا پیوند بین همه اجزای این انقلاب برقرار شود. شورای مدیریت گذار در مقابل چنین درخواستی سر تعظیم فرود می‌آورد و تمام توان خود را در کنار دیگر سیاست-ورزان برای تحقق این وظیفه ملی بکار خواهد برد. ایجاد نهادی که از کف خیابان بطور رسمی پشتیانی بکند و همچنین با جهان وارد گفتگو بشود، در حال حاضر بایستی عاجلترین دستور کار اپوزیسیون ملی و دموکراسی خواه ایران باشد.

حکومت اسلامی در آستانه سقوط قرار دارد و برای متوقف کردن این انقلاب دست به هر جنایتی می‌زند، از بازداشت و تجاوز و شلیک مستقیم به معترضان گرفته تا ربودن و کشتن آنها و اجرای احکام اعدام. سیاست ایجاد وحشت توسط رژیم بارها در این مدت به شکست منتهی شده است. جوانان محلات شهرهای مختلف و دانشجویان برای تداوم این مبارزه بی امان، گروه های مختلف اجتماعی را فراخوانده‌اند تا بار دیگر در روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آذر ماه با اعتراض و تظاهرات خیابانی و بستن کسب و کارها، قدرت و همبستگی و عزم راسخ خود را برای سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی و تجدید پیمان با یاران بر خاک افتاده، نشان بدهند.

شورای مدیریت گذار ضمن پشتیبانی از این فراخوان‌ها، به نوبه خود از شهروندان ایران دعوت میکند با شرکت فعال خود در اعتراضات گوناگون همبستگی ملی خود را برای پایان دادن به عمر این نظام ننگین به جهانیان نشان دهند.

پیروز باد انقلاب زن-زندگی-آزادی
پایدار باد همبستگی ملی ایرانیان برای به زیر کشیدن جمهوری اسلامی
دبیرخانه مرکزی شورای مدیریت گذار
۲۷ آذر ۱۴۰۱



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024