جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 17 May 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 25.09.2022, 10:57

قدیانی: سرکوبگران خود را فدای خامنه‌ای نکنند!


ابوالفضل قدیانی

تفنگ‌های خود را زمین بگذارید و به مردم بپیوندید

جنبش اعتراضی آزادیخواهانه و عدالت‌طلبانه مردم ستمدیده ایران وارد دومین هفته خود شد. این جنبش در اعتراض به قتل مظلومانه‌ی مهسا امینی به دست سرکوبگران و آدمکشان علی خامنه‌ای آغاز شد و به سرعت در شهرهای مختلف کشور گسترش یافت و بیش از صد شهر را فرا گرفت.

مطالبات مردم به سرعت هر چه تمامتر ارتقاء یافت و به درستی و هوشمندی اصل نظام و شخص علی خامنه‌ای را هدف گرفت. در این جنبش اعتراضی، زن و مرد از اقشار مختلف جامعه با شجاعتی تحسین‌برانگیز، خواهان تغییر نظام جمهوری اسلامی و برکناری علی خامنه‌ای، جبار خودکامه‌ی ایران شدند.

مردم ایران دیر زمانی است که خواهان برچیده شدن بساط این نظام فاسد و سرکوبگرند. این مطالبه، حق مسلم ملت و از حقوق ابتدایی مردم ایران و هر ملت تحت ستم مستبدان و خود کامگان است. توجه داشته باشیم که طبق همین قانون اساسی پر تناقض و پر اشکال جمهوری اسلامی که از بنِ بنیاد باید تغییر کند، این اعتراضات خیابانی قانونی است  و اصل ۲۷ قانون اساسی صراحتا این حق را به رسمیت شناخته و قانونی بودن آن را تأیید می‌کند. هرچند اگر قانون اساسی هم این حق را به رسمیت نمی‌شناخت باز هم حق مسلم ملت است که به خیابان بیایند و علیه حاکم ستمگر اعتراض کنند و خواهان برکناری او باشند.

ببینید در مقابل این حق انسانی و قانونی،  نظام ولایی و در راس آن علی خامنه‌ای با مردم معترض که اعتراض‌شان کاملا مدنی، مسالمت‌آمیز و خشونت‌پرهیز است چه می‌کند؟ سرکوبگرانش با خشونت تمام و به طرزی وحشیانه، مردم را مورد ضرب و جرح و هدف گلوله‌های ساچمه‌ای و گلوله‌های جنگی قرار می‌دهند و تا کنون دهها نفر از معترضان را به قتل رسانده و صدها نفر را مجروح و هزاران نفر از معترضان را دستگیر کرده‌اند.

وحشت بر آنان چنان غلبه کرده که علاوه بر این دستگیری‌ها موج جدید دستگیری فعالان سیاسی و روزنامه‌نگاران را به طور گسترده در دستور کار قرار داده‌اند. (تا کنون تعداد زیادی از آن‌جمله: حشمت‌الله طبرزدی، فاطمه سپهری، محمد رضا جلایی‌پور، مجید توکلی، حسین رونقی، نیلوفر حامدی، سیاوش حیاتی، ماهان گچ‌فزان، یلدا معیری، الهه محمدی ، زهرا توحیدی ، هانیه دائمی، حسین فاتحی، محمد عرب، ریحانه معروف، شیوا موسی‌زاده و…)

به سرکوبگران مستبد امروز ایران می‌گویم تیراندازی به سوی مردم معترض جنایت است. تفنگ‌های خود را زمین بگذارید و به مردم بپیوندید. اگر چنین جرأت و جسارتی در خود نمی‌بینید لااقل از فرمان مافوق خود تمرد و از دستور آنان سرپیچی کنید. بدانید در مقابل مردم که صاحبان این کشورند ایستادن و به گلوله بستن آنان عاقبت سوء و بسیار نکبت‌باری برای‌تان خواهد داشت.

این نظام اصلاح‌ناپذیر، دیر یا زود سقوط می‌کند؛ چون بیش از ۹۰ درصد مردم با این نظام مخالفند و خود شاهدید که چگونه از این نظام و رئیس آن اظهار بیزاری و انزجار می‌کنند؛ بنابراین فردای سقوط جمهوری اسلامی جز شرمندگی و خواری و ذلت دستآوردی نخواهید داشت.

به شما توصیه می‌‌کنم خود را فدای قدرت‌پرستی‌های علی خامنه‌ای، خودکامه‌ی ایران نکنید که مدت زمانی است مشغول توطئه و دسیسه برای جانشینی فرزندش مجتبی خامنه‌ای و موروثی کردن حکومت ولایی است و جدّ و جهد بلیغی به کار می‌بندد که بعد از خود همچنان مردم ایران تحت سلطه و استبداد فرزندانش با عسرت و اختناق روزگار خود را سپری کنند؛ البته این رویایی است که مردم اجازه تعبیر شدنش را نخواهند داد.

از سوی دیگر مشغول نوشتن سناریو و صحنه‌آرایی جهت فریب مردم‌اند مانند توهین به قرآن کریم و چادر از سر زنان کشیدن و وانمود کردن که این اعمال از طرف معترضان انجام می‌شود که بتوانند سرکوب را تشدید کنند و دست‌شان را بیشتر به خون معترضان بی‌گناه آلوده کنند؛ چرا که علی خامنه‌ای و اعوان و انصارش به شدت در ترس و وحشت از دست دادن قدرت به سر می‌برند.

بنابر این هر چه زودتر خود را نجات دهید و دست خود را بیش از این به خون بی‌گناهان معترض آلوده نکنید. بدانید که تا این نظام فاسد جمهوری اسلامی هست ملت در دفع این شر تباه‌کننده آرام نخواهند نشست. علی خامنه‌ای با لجاجت خودخواهانه و قدرت‌طلبی‌های حیرت‌آور خود تمامی راه‌های اصلاحی را بسته و انسداد کامل سیاسی بر قرار کرده است و تنها راه باقی‌مانده برای مردم، جنبش اعتراضی در خیابان‌ها و میادین جهت به‌دست‌آوردن حقوق از دست رفته خود می‌باشد. پس تا دیر نشده دست از سرکوب مردم بردارید و خود را از این مهلکه بیرون بکشید.

به اعتقاد من مردم ایران خواهان جمهوریت حقیقی هستند؛ یعنی استقرار نظام جمهوری دمکراتیک سکولار که در نهایت آن را با اراده خود مستقر خواهند کرد.

والعاقبة للمتقین



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024