جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 17 May 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 24.07.2022, 10:44

پروین فهیمی: ایران باید برای همه ایرانیان باشد


کانون توحید تهران، پنجشنبه گذشته میزبان بزرگداشت سهیل اعرابی، فرزند پروین فهیمی و برادر سهراب اعرابی از کشته‌شدگان اعتراضات خرداد ۸۸ بود.

به گزارش امتداد، در این مراسم که با حضور جمعی از فعالان سیاسی و مدنی برگزار شد پروین فهیمی، مادر سهراب و سهیل اعرابی، از همه‌ی کسانی که تسلابخش او و خانواده‌اش در این سوگ بودند سپاسگزاری کرد.

او افزود: «از حضور گرم و محبت‌آمیز مادران صلح عزیز که همیشه در کنار من در تمام این چندین ساله بعد از کشته شدن فرزندم سهراب در سال ۸۸ بودند و به من و خانواده‌ام، کمال محبت و عشق و مهر را داشتند سپاسگزارم».

او با تشکر از پیام و تماس زهرا رهنورد، میرحسین موسوی، سید محمد خاتمی و بسیاری دیگر از فعالان سیاسی و اجتماعی گفت: «همچنین از خانواده‌های قربانیان خشونت‌های دهه ۶۰، آبان ۹۸، مادران ۸۸، مادران پرواز اوکراین، مادران عزادار و همچنین احزاب و نهادهای مدنی که در گردهمایی‌های سیاسی و اجتماعی و با حضور در منزل، یا از طریق تلفن ابراز محبت و لطف داشته و مایه دلگرمی ما شدند سپاسگزارم».

خانم فهیمی افزود: «من از طرف خودم که جگرم دوباره سوخت و در عزای سهیل و سهراب عزیزم و پدر بزرگوار و مهربان‌شان که همیشه بر دلم مانده و باید با خاطرات‌شان زندگی کنم از همه هموطنان و همه و همه تشکر و قدردانی کرده و برای همگی، سلامتی و صبر آرزو می‌کنم و امیدوارم که بتوانم این همه لطف و محبت را جبران کنم».

مادر سهراب و سهیل اعرابی با «طلب بهترین‌ها برای جوانان از خداوند بزرگ» گفت: «به امید روزی که هیچ فرد ایرانی به دلیل مشکلات و فشارهایی که در کشورمان وجود دارد، مجبور به مهاجرت نشده و امیدوارم که مسئولین هم، بیشتر به فکر مردم ایران، بخصوص جوانان عزیزمان باشند».

پروین فهیمی افزود: «همگی با هم سعی کنیم تا ایران عزیزمان را از این وضعیت بحرانی اقتصادی نجات دهیم. همگی ما ایرانیان، چه موافق و چه مخالف و چه منتقد در سربلندی ایران باید با اتحاد در آبادانی، توسعه و آرامش کشور نقش داشته و اجازه ندهیم که دشمنان چه در ایران و چه در جهان با افکار پوسیده خود باعث نابودی ایران شوند».

او تاکید کرد «ایران باید برای همه ایرانیان باشد. با هر تفکر و عقیده‌ای، وطن و خانه ما بوده و اجازه نخواهیم داد تا این وطن به دست بدخواهان بیفتد».



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024