جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 17 May 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 30.06.2022, 8:00

قتل دختر نوجوان توسط پدرش در نورآباد ممسنی


یک دختر نوجوان در شهر نورآباد از توابع شهرستان ممسنی واقع در استان فارس، روز دوشنبه ۶ تیر، توسط پدر خود به وسیله اسلحه شکاری به قتل رسید.

به گزارش هرانا، این نوجوان آریانا لشکری نام داشت، ۱۶ ساله، فرزند محمدکاظم و ساکن شهر نورآباد از توابع شهرستان ممسنی بود. آریانا شامگاه  دوشنبه ۶ تیر ماه ۱۴۰۱، به قتل رسید.

یک منبع مطلع در این خصوص به هرانا گفت: «پدر آریانا با استفاده از اسلحه شکاری دختر نوجوان خود را به قتل رسانده است. مراسم خاکسپاری او نیز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه، در بهشت زهرای شهر نورآباد برگزار شد.»

خبرگزاری رکنا نیز نوشت، پدر آریانا پس از بازداشت گفته است: «در پی اختلاف بر سر موضوعی، آریانا به خانه مادرم رفت و من هم یک‌باره نتوانستم عصبانیتم را کنترل کنم و با اسلحه شکاری خودم به آن‌جا رفتم تا او را بترسانم. واقعاً قصدم کشتن دخترم نبود، اما بی‌اختیار شلیک کردم.»

مسیح علی‌نژاد، فعال مدنی حقوق زنان، فایلی صوتی از «یکی از بستگان آریانا لشکری» را در اینستاگرامش منتشر کرده که می‌گوید پدر آریانای «۱۵ ساله» وی را «فقط به‌خاطر این‌که می‌خواسته بدون محدودیت زندگی کند و به‌خاطر حرف‌های خاله‌زنکی فامیل کشته است». «پدر آریانا، او را فقط به‌خاطر این‌که می‌خواسته بدون محدودیت و آزاد زندگی کند کشت، به‌خاطر حرف‌های این اون.»



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024