جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 22.05.2014, 13:52

حکومت فقیهان را ابلهان و ایدئولوژی بلاهت می‌گرداند


محمدعلی مهرآسا

حکومت فقیهان تجمعی است که اکثریّت آن را ابلهان و سفیهان پایه‌گذاری کرده و ساخته‌اند. از زمانی که با خلع آقای بنی‌صدر تمام ملی‌گرایان را کنار نهادند، حکومت ایران به دست گروهی افتاد که نام «حزب الله» برخود نهاده بودند و این نام را هم از یکی از سورة‌های قرآن گرفته بودند؛ و در واقع، حاکمیّت باغ سفاهت و بیشه حیوانات شد. تعداد این سفیهان کم نیستند و تنها از نظر میزان سفاهت و بلاهت باهم توفیر دارند. از حضرت رهبر بگیرید تا فلان بسیجی دهاتی و بهمان چاقوکش و قمه‌زن و گروه فشار و چماق به دست و لمپن و جاهل صلوات‌گو، همه به درجه‌ای ابله و احمقند. البته در میانشان آدم‌های به نسبت فهمیده مانند خاتمی و رفسنجانی و روحانی نیز وجود دارد که جدا از طینت و نیتشان، می‌توان معقول و قابل قبولشان پنداشت.

یکی از این ابلهان و سفیهان دستگاه ولایت فقیه که از بلاهت طعنه به الاغ می‌زند، سردار پاسدار محمد رضا نقدی است که سرتیپ پاسدار و رئیس بسیج مستضعفین است. این سفیه به هر مناسبت سخن می‌گوید و سخنرانی می‌فرماید، به گونه‌ای میزان سفاهت خویش را علنی می‌کند. البته هر‌گاه دهن باز کند جز هزیان چیزی بیرون نمی‌دهد.

این حضرت همیشه با یونیفورم سپاه پاسداران ظاهر می‌شود اما کلاه برسر نمی‌نهد؛ وهیچگاه چفیه عرب‌ها را از روی دوشش بر نمی‌دارد. عجیب است که عین همین چفیه را حضرت رهبر نیز بر دوش دارد و آن را در زیر عبای نازکش در هر اجتماعی به رخ ما می‌کشد.

سردارسفاهت حدود دو سال پیش در یکی از افاضاتش گفته بود:  «فتنه‌گران ماموریت گرفته‌اند با دامن زدن به اختلافات داخلی، موضع ایران را در مذاکرات هسته‌ای ضعیف کنند و نگذارند ایران از شرایط ضعیف و در حال فروپاشی آمریکا و شرایط در هم ریخته اروپا استفاده کند و دست بالاتری را در مذاکرات داشته باشد!...»

خوب به هزیانی که از این مغز معیوب تراویده است توجه فرمودید؟ این ابَر نادان متوجه نیست که در کشورهای دموکرات، هیچ چیز از مردم پنهان نیست و اگر مشکلی پیش آید خود دولتی‌ها آن را به جراید می‌گویند و جراید نیز آن‌ها را به آگاهی مردم می‌رسانند و مشکلات را با ملت مطرح می‌کنند. ولی هنگامی که خبر به ایران می‌رسد و در گوش کسانی مانند محمد رضا نقدی و دیگر ابلهان این حکومت می‌نشیند، تصور می‌کنند آن کشور در حال نابودی است و به زودی تمام مردمانش از گرسنگی راهی دیار آخرت شده و کشور به تصرف پاسداران اسلام درخواهد آمد. با این ترتیب لابد امریکا و اروپا دارند نابود می‌شوند و ایران شیعه زیر فرمان و حکومت آخوند خامنه‌ای ابَرقدرت جهان خواهد شد... حدود دو سال از این پیش بینی می‌گذرد و سخن احمقانه این دهاتی بی‌سواد بسیجی همانند پیش بینی‌های کتاب قرآنشان که روز حشر را در‌‌ همان نزدیکی‌های زمان محمد وعده داده است، به واقعیّت تبدیل نشده است.
اکنون ببینید به تازگی چه دُرّی فشانده است: در یکی از سخنرانی‌هایش که سایت نواندیش بخشهائی از آن را به چاپ سپرده و منتشر کرده است، سخنانی گفته است که آدمی نخست می‌خواهد سیر سیر بخندد؛ بعد که متوجه می‌شود این حیوان هموطن او است، و کشورش را چنین جانورانی اداراه می‌کنند، گریه‌اش می‌گیرد.

به گزارش «نواندیش» اهم اظهارات سردار محمد رضا نقدی در اختتامیّه بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به شرح زیر است:  «در دوران گذشته (منظور رژیم گذشته است) مردم و جوانان به خاطر پاسداری از قرآن دستگیر و شکنجه می‌شدند؛ پس رواج قرآن در کشور را مدیون شهدا هستیم!»

نخست اینکه،‌ای بر پدر دروغگو لعنت. در رژیم گذشته چه کسی را برای خواندن قرآن دستگیر کرده بودند تا شکنجه شوند؟ آن قرآن خوانهائی که دستگیر شدند، همه در گروهی بودند که حسینعلی منصور نخست وزیر وقت را ترور کردند.

دوم- اینکه من مطمئنم این سردار قرآن را نیز به درستی نمی‌تواند بخواند. زیرا این جماعت همه از اوباشی و لاتی و لمپنی به این مقامات رسیدند.

سوم- جُکی در این مورد می‌خواهم تعریف کنم. می‌گویند معلمی در سر کلاس درس حساب شاگردی را به پای تخته سیاه برد و چنین مسئله‌ای را برایش طرح کرد:  «پرتقال فروشی سی کیلو پرتقال خرید کیلوی بیست ریال و آن را فروخت کیلوئی ۲۵ ریال. معین کنید سن و سال مرا..» شاگردی که پای تخته بود درمانده و متحیرشد و ساکت ماند؛ ولی یکی از بچه‌های زرنگ و نخبه بلند شد و گفت آقا ما بگیم؟ معلم گفت بگو.

شاگرد گفت آقا شما سی سال سن دارید. معلم گفت آفرین چطور فهمیدی؟ گفت آقا در کوچه ما مردی هست که «تمام خُله» و ۶۰ سال دارد؛ چون شما نیمچه خلید، پس ۳۰ سال سنتان است... فرموده رئیس بسیج مستضعفین نیز دستکمی از این مسئله آقا معلم ندارد. اما این یکی به تمام معنی خُل است. زیرا هرچه می‌گوید و سخن می‌راند، جز جفنگ و مهملات نیست.

فرموده است: «خواندن و حفظ قرآن لازم است ولی کافی نیست؛ و‌‌ همان طور که امام خامنه‌ای! فرمودند این قرائت باید مقدمه تدبُّر و تفکر در قرآن باشد. ولی مسئله مهم‌تر که سبب مهجوریّت قرآن می‌شود، عمل نکردن به قرآن است»

می‌بینید در حکوت ولایت فقیه، از صدر تا ذیل همه مجتهد و مفتی و عالم به فقه و اصول و کلام و از همه مهم‌تر ناصح و اندرزگو شده‌اند و درس دین می‌دهند تا مبادا ایمان و اعتقاد جوانان به موهومات و چرند بافی‌های نوشته شده در قرآن خدشه ببیند.

اکنون این عبارت را هم بخوانید تا به میزان شعور و فهم این سرداران اسلام بیشتر واقف شوید: «قرآن کریم پیامبر و کسانی را که با او هستند، مهربان با خود و سختگیر بر کفار و دشمنان می‌داند. همچنین طبق نظر قرآن به مقدسات دیگران نباید توهین کرد ولی نه به شاهان ستمگر و فاسد که با آرای بیست درصدی حاصل از زور و تزویر رسانه‌ای به روی کار آمده‌اند».

آیا در ایران کسی نیست پاسخی به هجویات این سفیه اعظم بدهد و بپرسد سردار نقدی! کدام پادشاه با آراء مردم به هر میزان بر سر کار آمده است که شما به آن اشاره کرده و رسانه‌های عمومی را نیز قاطی کرده‌اید. ابله! شاهان همه از قرن‌ها پیش با زور شمشیر خویش و نیروی لشکریانشان به حکومت رسیده‌اند و آن زمان نیز نه رسانه‌ای بود و نه اشتر مغزی به نام محمدرضا نقدی!

باز هم فرموده است: «برخی می‌گویند به سران استکبار مرگ نفرستید؛ در حالی که خداوند به ظالمین و مستکبرین مرگ می‌فرستد و آن‌ها را لعن می‌کند و قرآن این افراد و افکار فاسد و منحرف را رسوا کرده است... ایران بدون مبارزه با استکبار و امریکا اسلام ناب نیست و طبق فرموده امام راحل،‌‌ همان اسلام امریکائی است». ما هیچگاه در قرآن ندیده‌ایم نوشته شده باشد «الموت فی ابوسفیان یا ابولهب و...»

توجه فرمائید که این ابلهان چگونه خودشان نیز قرآن را به یک آشغالدانی تبدیل کرده‌اند؛ و نفی و طرد و نفرت از بت پرستان حجاز را که محمد در کتابش نوشته و سد‌ها بار تکرار کرده است؛ آنهم به خاطر رسیدن به قدرت و حکومت نجد و حجاز، به جهان غرب و کشورهای مقتدر و ثروتمند جهان متمدن تشبیه می‌کنند وسرایت می‌دهند. این تفکرات سخیف باعث شده است که مؤمنان متعصب و قشری بدون اینکه علت و دلیلش را بدانند، مرتب مرگ بر این و آن بگویند و کاری به سرانجامش نداشته باشند.

و بالاخره آخرین دُرّی که سفته است:  «بشقابهائی که در بالای پشت بام برخی خانه‌ها است، مانع ورود فرشته‌ها می‌شوند و وقتی شبکه‌های فاسد ماهواره و اینترنت وارد خانه شد، آموزه‌های قرآنی خارج می‌شود»

البته منظور بشقابهای ماهواره ئی است وگرنه بشقاب جایش در آشپزخانه و سر سفره است. من وقتی می‌گویم ابلهان و سفیهان بر ایران حاکمند، بی‌حساب سخن نگفته‌ام؛ زیرا مطالعه روزنامه‌ها و جراید منتشر شده در ایران و خواندن اظهار فضلهای این جماعت مرا به این مطلق هدایت می‌کند که این‌ها با آدمهای معمولی متفاوتند. آخر فرشته چیست و چه معجونی است و چه کسی تا کنون آن را دیده است که بخواهد به منازل ورود کند و دیش ماهواره پشت بام‌ها مانع شوند. موجودات موهوم و ساخته‌های ناروای دروغینی که واتیکان به نام فرشته درست کرد و انجیل‌ها آن‌ها را رشد دادند، منبعی شد در دست محمد پیامبر اعراب تا در کتابش هر چه بیشتر از این مهملات بنویسد و قطر کتابش را به ده سانتی متر برساند.

باید به نقدی گفت ابله! اتفاقاً فرشته‌ها از راه همین بشقابهای ماهواره‌ای به درون خانه‌ها سرازیر می‌شوند. زیرا فیلمهای جهان غرب سراسر پر از فرشتگانی است که بسیار زیبا‌تر و طناز‌تر از آن موجودات موهومی است که قرآن به آن‌ها اشاره کرده است؛ تصویر این فرشتگان را هر شب و روز صاحبان و دارندگان‌‌ همان دیشهای فلزی از راه ماهواره به درون خانه می‌آورند و از دیدن و مشاهده‌شان لذت می‌برند.

اکنون به افاضاتی که چند نفر دیگر از سران حکومت فرموده‌اند و میزان بلاهت خود را نمایان کرده‌اند توجه فرمائید:

آقای شاکری عضو شورای شهر تهران گفته است:  «... اختلال روح و روانی از آثار ناگوار بد حجابی در جامعه است» به این مرد که عضوی از شورای شهر پایتخت کشور است، جز ابله و سفیه چه لقبی می‌توان داد؟»

آخوند قرائتی گفته است: «ترویج فرهنگ نماز در میان جوانان موجب اصلاح جامعه می‌شود» این بیچاره متوجه نیست که‌‌ همان نمازخوانهای سابق نیز دست از نماز خواندن کشیده‌اند؛ به گونه‌ای که در نمازهای جمعه هر هفته مجبورند از سربازان و سپاهیان وظیفه به زور و اجبار زمین فوتبال دانشگاه را پر کنند!

آیت‌الله العظما مکارم شیرازی فرموده است:  «... لباسی نپوشید که هنگام خم شدن و چای تعارف کردن، نصف بدنتان پیدا شود!!!» می‌بینید که مجتهد جامع الشرایط به چه ریزه کاری‌هائی توجه دارد؟

به واقع کشور در سطح حکومت و حاکمیّت، به‌‌ همان «مزرعهٔ حیواناتِ» جورج اورول شبیه شده است.

آکنون چند خطی از کتاب مستطاب ۱۲۳ مجلدی بحار الانوار مجلسی را برایتان بازنویسی می‌کنم تا بدانید پیروان مؤمن و متعصب این مذهب چرا سفیه و احمق شده‌اند: امام مهدی قائم پس از ظهور ۱۹ سال حکومت می‌کند و ریشه تمام دشمنان محمد و علی را از روی زمین برمی‌افکند. آنگاه به دست زنی ریشدار کشته می‌شود.

پس از کشته شدن مهدی قائم، حسین ابن علی او را غسل می‌دهد و کفن می‌کند و در گورش می‌نهد. حسین ابن علی پس از مهدی قائم، مدت ۳۰۹ سال به نام امام منتصر در جهان سلطنت می‌کند. پس از او، نوبت حکومت علی ابن ابوطالب می‌رسد و او هم مدت ۴۴۰۰۰ سال؛ بلی درست دیدید چهل و چهار هزار سال به نام امام سفاح سلطنت می‌کند!!! آنگاه نوبت سلطنت به محمد ابن عبدالله می‌رسد. وی مدت پنجاه هزار سال سلطنت خواهد کرد. پس از او دوباره علی ابن ابوطالب رجعت و سلطنت می‌کند و این دور تسلسل ادامه خواهد یافت.

یعنی حسین و علی و محمد زنده شده و رجعت می‌کنند! معین کنید میزان بلاهت «علّامه محمد باقر مجلسی» را که تمام آیت الله العظماهای شیعی کتاب رسالهٔ مرجع تقلیدشان را از روی کتابهای او کپی می‌کنند!!! در ضمن توجه فرمائید از حسن برادربزرگ حسین در این رشته زنجیر زده شدن و سلطنت خبری نیست؛ زیرا او خلافت و امامت را با گرفتن پول بسیار کلانی به معاویه ابن ابوسفیان فروخت. پس لاجرم او زنده نخواهد شد و سلطنت نخواهد کرد!!!

آیا با این گونه کتاب‌ها و آیت‌الله‌ها و مؤمنان متعصب، مذهب شیعه ایدئولوژی سفیهان نیست؟


کالیفرنیا دکتر محمد علی مهرآسا ۲۱/۵/۲۰۱۴



نظر شما درباره این مقاله:









 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024