پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز
" width="800" />
iran-emrooz.net | Wed, 21.08.2019, 11:53

تیم بسکتبال دختران گیلان قهرمان کشور شد

ایرنا - تیم بسکتبال دختران گیلان عنوان قهرمانی رقابت های سید B کشور را کسب کرد.

سرپرست هیات بسکتبال گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های بسکتبال لیگ دختران جوان کشور در سید B که به میزبانی خوزستان در آبادان جریان داشت، با قهرمانی تیم  بسکتبال دختران گیلان پایان یافت.

محمد رفیعی افزود: تیم بسکتبال دختران گیلان در جریان این مسابقات با اقتدار و با پنج پیروزی متوالی و با شکست دادن همه رقبای خود موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شد و به رقابت های سید  A کشور صعود کرد که این قهرمانی و صعود به سید A ، بهترین عیدی و ارمغان سفیران دختران بسکتبالیست گیلانی به رشته بسکتبال و ورزش این استان است.

وی ادامه داد: در جریان این رقابت ها که با حضور شش تیم برگزار شد، تیم بسکتال دختران گیلان برابر تیم های بسکتبال کردستان، چهارمحال و بختیاری ، کرمان ، یزد و اروند خوزستان به پیروزی رسید و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

سرپرست هیات بسکتبال گیلان در ادامه بیان کرد: تیم بسکتبال دختران گیلان که با مربیگری شادی عادلی و سرپرستی سحر طلیسچی در رقابت های لیگ جوانان کشور حضور یافت، در اولین دیدار با نتیجه ۴۸ بر ۳۰ برابر کردستان به برتری رسید و در دومین مسابقه نیز، با نتیجه ۷۷ بر ۲۲ برابر تیم چهارمحال و بختیاری به برتری دست یافت.

رفیعی اضافه کرد: تیم بسکتبال دختران گیلان در سومین بازی خود رو در روی تیم کرمان قرار  گرفت که این حریفش را  با نتیجه ۶۵ بر ۴۴ شکست داد و در چهارمین دیدار خود با اقتدار و با نتیجه ۶۴ بر ۳۳ برابر تیم بسکتبال دختران یزد به برتری دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: دختران بسکتبالیست گیلان در آخرین بازی خود و برای کسب مقام قهرمانی رو در روی تیم اروند خوزستان میزبان این مسابقات قرار گرفت که این تیم نیز چهار پیروزی کسب کرده بود، اما تیم بسکتبال دختران گیلان موفق شد این حریف توانمند خود را با نتیجه ۶۴ بر ۵۵ مغلوب کند تا عنوان قهرمانی کشور را تصاحب کند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۱ تیم از استان گیلان در رقابت های لیگ های بسکتبال کشور  و در رده های سنی مختلف شرکت کردند که در نهایت، ۹ تیم موفق به کسب مقام شده و چند تیم نیز به لیگ های بالاتر کشور صعود کردند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024