شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 14.07.2019, 10:35

احمدعلم‌الهدی جواز هتاکی، زنای محصنه و فسق و فجور صادر کرد

جواز هتاکی، زنای محصنه، شرابخوری و فسق و فجور!!

عمادالدین باقی

آقای احمدعلم‌الهدی جمعه ۲۱ تیر۱۳۹۸ در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی نسبت به بدحجاب ها کلماتی چون: ناهنجار، هرزگی‌، لاابالی‌، عوضی را به کار برد و از جمله در فرازی گفت:  «خانمی که موهای پریشانت را بیرون می‌اندازی، اسیر شهوت‌رانی مردان هرزه هستی/ برای فروش کالا دختران عوضی را کنار هم ردیف می‌کنند.»

دخالت مدعی العموم یا برکناری کسانی که خشم دارند و تریبون های ترویج اخلاق را به این ادبیات می آلایند کمترین انتظار مردم است و بی تفاوتی نسبت به آن بستر گناهان دیگری است که بدعاقبتی را رقم می زند و سخنانی تکان دهنده تر هم مجاز می شود، سخنانی که اگر غیرخودی ها  بر زبان می راندند مجازات می شدند.

آخر این امام جمعه ای که رسما «زنای محصنه و شرابخواری و انواع فسق و فجور»(عین کلمات اوست) را در رقابت سیاسی بر سر تصاحب قدرت تجویز کرده و نه از این سخن خود پوزش خواست و نه برکنار یا مؤاخذه شد و نه توسط مدعیان ارزشی ملامت شد، چطور به خودش اجازه می دهد به بانوان ایران به اتهام بی‌حجابی هتاکی کند؟ ایشان می گوید: «ما شورای شهر را به دلیل اختلاف داخلی خودمان از دست دادیم. سقف آرای ما در شورای شهر ۴۵۰ هزار رأی بود و سقف جریان رقیب ما ۲۵۰ هزار رأی و چون ما با هشت فهرست وارد انتخابات شدیم، باختیم. چه اشکالی داشت آن عزیزی که یک فهرست جداگانه ارائه داده است یک فهرست دیگر به جای آن وارد شورای شهر می‌شد؟ به‌صرف این که یک آقایی را کمتر و یکی را بیشتر قبول دارید به آن می‌ارزید که پایگاه قدرت را از دست بدهیم؟ جواب خدا را چه می‌دهید؟»

وی ادامه داد: «یکی از دوستان آمد و نامه‌ای به بنده داد و گفت می‌گویند چون با آقای فلانی به جمع‌بندی نرسیدیم، تصمیم گرفتیم خودمان فهرست بدهیم. این نامه با امضای سه نفر  از سه جریان و تشکل بود که بنده جواب نامه را ندادم و گفتم جواب بنده شفاهی است؛ برو به این سه نفر بگو شما بروید زنای محصنه بکنید، عرق بخورید و انواع فسق و فجور را بکنید بعد هم توبه  کنید، خدا شمارا می‌بخشد اما این گناهی که شما در حال ارتکاب آن هستید که ممکن است سرنوشت اسلام و مسلمین در دست غیر بیفتد حتی اگر تا روز قیامت انواع عبادت‌ها را انجام دهید، جهنمی مسلم هستید، زیرا خیانت به اسلام و مسلمین کردید. هرچه کربلا بروید، هرچه مکه بروید، هرچه جبهه بروید و نماز مستحبی بخوانید آن چه مسلم است شما جهنمی هستید و باعث شدید سرنوشت اسلام و مسلمین دست غیر بیفتد.»
آیت ا... علم الهدی ادامه داد: «حالا این که چون یک نفر ۱۰۰ درصد آن چه بنده می‌خواهم نیست، اجازه دهیم قدرت دست جریان باطل بیفتد، یک حرکت‌ شیطانی است و شیطان این کار  را می‌کند که قدرت دست جریان‌های دینی نباشد و قدرت را بفرستد آن‌طرف، طرفی که با خود رهبری زاویه دارد، همه حرکت‌های رهبری را قبول ندارد، آقا را دوست دارد ولی به‌عنوان یک مقتدا دنبال او نمی‌رود.»(روزنامه خراسان رضوی، ش ۳۷۴۸ پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ص۳).

سه سال است خویشتنداری کردم تا پرده حیا کمتر دریده شود اما گویا سیاست بازی در پرده دین تمامی ندارد. تمام کلمات آقای علم‌الهدی جای تامل دارد، اینکه چه کسی دیگران را فتنه گر می خواهند! اینکه نام این کار را به دست گرفتن قدرت توسط جریان های دینی می گذارد! و...

نخستین بار که سه سال پیش خبر اظهارات او را دیدم باورم نمی‌شد و احتمال می‌دادم برساخته مغرضین باشد. هنگامی که روزنامه خراسان را دیدم ناگزیر باور کردم اما والله تنم لرزید ولی آنها که بخاطر پایین رفتن روسری بانوان گریبان چاک می‌کنند زیر سبیلی رد کردند.

چون ممکن است شما هم باور نکنید هم لینک و هم تصویر صفحه را به صورت پیوست برای تان می‌گذارم.
http://khorasanrazavi.khorasannews.com/newspaper/page/19718/3/189868/0




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024