پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 16 May 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 24.02.2014, 18:38

افزایش ۱۵ درصدی اعتبارات کمیته امداد در سال ۹۳

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲
خبرگزاری مهر
دبیر و عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی از افزایش ۱۵ درصدی اعتبارات کمیته امداد امام خمینی در بودجه سال ۹۳ و اختصاص دو هزار میلیارد تومان برای استمرار اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان خبرداد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی، حمیدرضا ترقی در دیدار با امام جمعه استان قزوین، بیان کرد: از آنجایی که قشر ضعیف با مشکلات و فشارهای اقتصادی فراوانی روبه روست، مسئولان باید در حد توان برای کاهش مشکلات این قشر تلاش کنند.
دبیر و عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی اضافه کرد: تاکنون اعتبارات کمیته امداد امام خمینی در بودجه ۹۳ حدود ۱۵ درصد رشد داشته است؛ البته دولت این قول مساعد را نیز داده که در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، به گونه‌ای عمل کند که فشار به قشر ضعیف جامعه به حداقل ممکن برسد.
ترقی افزود: سیاست توانمندسازی افراد تحت پوشش در کمیته امداد همچنان دنبال خواهد شد و در همین راستا مجلس و دولت برای این موضوع دو هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌اند؛ یک هزار میلیارد تومان دیگر نیز در اختیار دستگاه‌های دولتی است که در صورت عدم جذب این مبلغ توسط آن دستگاه‌ها تا آذر سال ۹۳، می‌توانیم این مبلغ را نیز در جهت سیاست توانمندسازی خانوار‌ها مورد استفاده قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولتمردان دلسوزانه تلاش می‌کنند تا مشکلات کشور هر چه سریع‌تر حل شود و کمیته امداد نیز به نوبه خود سعی خواهند کرد تا حد ممکن باری از دوش دولت کم کند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024