جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 03.02.2013, 16:03

مطهری: استیضاح امروز مقداری از چهره احمدی‌نژاد را آشکار کرد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه صحبت‌های احمدی‌نژاد در شأن یک رئیس‌جمهور نبود، افزود: جلسه استیضاح امروز مقداری از چهره رئیس‌جمهور را آشکار کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی مطهری پس از جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پس از صحبت‌های رئیس‌جمهور رأی بسیاری از نمایندگان مجلس برگشت به طوری که نمایندگانی که مخالفت استیضاح بودند، به برکناری وزیر رأی موافق دادند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در مجموع کار جالبی انجام نشد چرا که صحبت‌های احمدی‌نژاد در شأن یک رئیس‌جمهور نبود ولی این اقدام در کل برای نظام بابرکت بود چرا که وی مدت‌هاست می‌گوید من مطالبی را می‌گویم.

وی با بیان اینکه این صحبت‌ها نشان‌دهنده سلامت نظام است، تصریح کرد: بزرگترین تخلف دو نفر از نزدیکان سران نظام در همین حد بوده که صحبت‌هایی درباره برخی موضوعات با مرتضوی انجام شده که این بیانگر آن است که فساد بزرگی در بین مسئولان کشور وجود ندارد.

مطهری با بیان اینکه نفس کار رئیس‌جمهور غیرقانونی و غیرشرعی بود، یادآور شد:‌ رئیس‌جمهور نباید درباره فردی که حضور ندارد، متنی را بیان کند و تخلفی را بدون آنکه اثبات شود، اعلام کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم با بیان اینکه جلسه استیضاح شیخ‌الاسلامی برکات زیادی برای نظام ما دارد، گفت: جلسه امروز مقداری از چهره رئیس‌جمهور را آشکار کرد و فکر می‌کنم با این اقدام به نقطه پایان بحران نزدیک‌تر شدیم./




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024