چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24 April 2024
ايران امروز

iran-emrooz.net | Sun, 23.01.2022, 12:14

اخراج استادان دانشگاه ادامه دارد: اخراج دکتر رضا امیدی

اخراج استادان دانشگاه ادامه دارد و حالا اخراج دکتر رضا امیدی جامعه‌شناس و استاد برجسته سیاستگذاری اجتماعی از دانشگاه تهران

حمیدرضا جلائی‌پور جامعه‌شناس در کانال تلگرام خود نوشته است: دیروز از سوی یکی از اساتید همکار خبردار شدیم که حکم اخراج دکتر رضا امیدی، جامعه‌شناس، را از سوی دانشگاه تهران صادر کرده‌اند.

رضا امیدی یکی از اساتید برجسته حوزه سیاستگذاری اجتماعی (رشته‌ای که از نان شب برای اداره عادلانه کشور واجب‌تر است) در دانشکده علوم اجتماعی است. او در تحقیقات درجه اولش از ضرورت «آموزش عمومی باکیفیت» برای همگان دفاع می‌کند. همهٔ شصت عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه برای توان، روش و منش رضاامیدی احترام قائل‌اند.

این حذف نابخردانه و ناعادلانه و غیرقانونی توسط افرادی انجام شده‌است که آن‌ها را ذیل ریاست آقای رئیسی “سمت” می‌دهند، نه بخاطر شایستگی‌هایشان، بلکه بخاطر اجرای همین حذف‌ها، چون هر فرد دانشگاهی منصفی چنین نمی‌کند. وظیفه این حذف‌کنندگان ضربه نهایی به میراث و ظرفیت بوروکراتیک کشور، دولت و دانشگاه‌ها است و این‌کار ایرانسوز را ذیل نام “انقلابی‌گری” انجام می‌‌دهند.

نمایندگان آقای رئیسی در ابتدای کار و برای جذب رای مردم با دانشگاهیان (از جمله اینجانب) تماس می‌گرفتند و از آن‌ها تقاضای پیشنهاد برای اداره بهتر کشور می‌کردند!! هیچ همکار دانشگاهی به آن‌ها توصیه به حذف اساتید شایسته را نکرده بودند. متاسفانه ایشان با سکوتش راه را برای حذف‌کنندگان باز کرده است.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024