سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - Tuesday 22 October 2024
ايران امروز

iran-emrooz.net | Sun, 07.07.2024, 11:14

محسن برهانی، وکیل و استاد دانشگاه بازداشت شد

«رضا سلطانی» از بازداشت «محسن برهانی»، وکیل دادگستری و استاد دانشگاه تهران خبر داده است. «احمد برهانی»، برادر محسن برهانی نیز، این خبر را تایید کرده است.

«رضا سلطانی» وکیل دادگستری اعلام کرد: «محسن برهانی» حقوق‌دان، وکیل و استاد دانشگاه بازداشت شد.

همچنین «احمد برهانی»، از بازداشت برادرش، «محسن برهانی» خبر داد و با تایید این خبر، اعلام کرد: «با وجود باقی ماندن اشکالاتی در پرونده، دکتر محسن برهانی بازداشت شد.»

«احمد برهانی»، برادر «محسن برهانی»، وکیل دادگستری و استاد دانشگاه، بازداشت او را تایید کرد و با انتشار یک استوری در حساب اینستاگرامی خود نوشت: «بلاخره پس از فرازونشیب‌های بسیار و با وجود باقی ماندن اشکالاتی در پرونده، دکتر محسن برهانی بازداشت شد.»

«محسن برهانی» صبح امروز «یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۳»، پیامی خطاب به وزیر کشور منتشر کرده بود.

«محسن برهانی» حقوق‌دان، وکیل و استاد دانشگاه، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس»، خطاب به «احمد وحیدی» وزیر کشور نوشته بود: «آقای وحیدی امانت‌داری بود که خوش درخشید و نام نیکی از خود به‌جا گذاشت.»

«محسن برهانی» حقوق‌دان منتقد و استاد دانشگاه تهران است.

رویداد۲۴


احمد زیدآبادی: دیدید!

خبرگزاری قوۀ قضائیه دستگیری دکتر محسن برهانی را مربوط به اجرای حکم قطعی او برای تحمل کیفر حبس اعلام کرده است.

یعنی آمران و مسئولان اجرای این حکم معنی پدیدۀ “همزمانی” را نمی‌دانند؟ یعنی اصلاً به ذهنشان خطور نکرده است که با اجرای حکم آقای برهانی درست یک روز پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری همه خواهند گفت؛ دیدید شروع شد! دیدید قرار است هیچ چیز تغییر نکند! دیدید هنوز آب کفن انتخابات خشک نشده کارشکنی را آغاز کردند؟

یا همۀ این “دیدیدها” به ذهنشان خطور کرده اما اعتنایی نکرده‌اند؟ و یا اصلاً پیش خود گفته‌اند چه بهتر که اینطور فکر کنند، چون واقعاً قرار نیست که اتفاق تازه‌ای بیفتد! مگر تغییر رئیس جمهور قرار است تأثیری داشته باشد؟

واقعاً که قوۀ قضائیه با این نوع کارها چقدر دقیق و جدی  به توصیۀ رهبری مبنی ضرورت اصلاح وجهۀ رسانه‌ای خود اهتمام می ورزد!



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024