جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 19.04.2021, 16:01

اطلاعیه دوم ستاد نیروهای ملی ‏برای تحریم انتخابات

اطلاعیه شماره دو
‏ستاد نیروهای ملی ‏برای تحریم بازی انتخابات

هم‌میهنان ایران‌دوست و آزادی‌خواه:
ما در تاریخ ۱۵ فروردین‌ماه طی فراخوانی با یادآوری این که همه کوشش‌ها در راه از میان برداشتن هرچه سریع‌تر رژیم حاکم ‏باید با هماهنگی هرچه بیشتر، و بطور مشخص از راه اتحادعمل ‏همه ایران‌دوستان آزادی‌خواه صورت گیرد، گفتیم که امروز این ‏قاعده به‌طور اخص شامل تحریم نمایش رسوای انتخابات می‌‏گردد، زیرا یک دست صدا ندارد.

نیز افزودیم که برای کمک به تحقق این منظور ستادی از نیروهای ‏ملی لازم است که از شخصیت‌های شناخته شده ملی و نمایندگان ‏کمیته‌های تحریم تشکیل گردد و نام نخستین تشکیل دهندگان آن را به ‏آگاهی شما رساندیم.

بطوری که از هم اکنون پیداست شعار تحریم هر روز جامعیت بیشتری ‏یافته و به سرعت ابعاد ملی می‌گیرد، تا جایی که در داخل کشور نیز ‏هر روز شخصیت‌هایی صدای خود را در تحریم این بازی بلندمی ‏کنند و کمیته‌های جدیدی برای تحقق این منظور تشکیل می‌شوند که ‏با برخی از آنها در تماس هستیم. از سوی دیگر صداهای ناساز و ‏مرموزی که در نمایش‌های انتخاباتی پیش در توجیه این بازی ‏فریبکارانه و برای تشویق به شرکت در آن برمی خاست این بار رو به ‏خفگی گذاشته است.

بدنبال این وضع و انتشار نتایج نظرسنجی‌های بسیار منفی، محافل ‏وابسته به رژیم نیز خود به این موضوع آگاهی یافته با اظهار ‏اضطراب از آمار ضعیف پیش‌بینی شده به دست و پا افتاده‌اند؛ حتی ‏برخی از آنان نیز از شرکت در این بازی اعلام تبری می‌کنند.

اما، هموطنان گرامی، این هنوز کافی نیست. شکست رژیم در این ‏بازی باید این بار شدیدتر از همیشه باشد. ‏برای حصول این منظور باید مخالفت‌های ما هر چه ممکن است ‏یکصداتر، و از این راه نیرومندتر شود. ‏

برای تحقق این منظور ما از همه دعوت می‌کنیم که:‏
ـ در نه گفتن به جمهوری اسلامی، شکل‌های عملی آن را که بایکوت ‏بازی انتخاباتی از مهمترین آنهاست فراموش نکنند.‏

ـ به شکل‌های ابتکاری گوناگون کمیته‌های دعوت به تحریم را در ‏شهرها و محل فعالیت خود تشکیل دهند و به کمک هم به هر راهی. که ‏ممکن می‌دانند ندای تحریم را به گوش همه جامعه برسانند.

ـ راه‌های عملی مناسبی را که برای گسترش تحریم می‌یابند با ما ‏درمیان گذارند تا به سهم خود آنها را به اطلاع عموم برسانیم.

ـ بطور فردی یا گروهی با ما تماس بگیرند، و در صورت تشکیل ‏کمیته تحریم نماینده کمیته خود را به این ستاد معرفی کنند تا ‏در صورتی که مانعی در انتشار نام آن نمی‌بینند در فهرست اعضا ‏اعلام گردد و نیز بتواند در شور دیگر اعضا فعالانه شرکت جوید.‏

نشانی برای تماس با ما: ‏setadtah@gmail.com

یکشنبه ۲۹ فروردینماه ۱۴۰۰ ‏

دکتر پرویز داورپناه، محمد رضا روحانی، علی شاکری زند، دکتر ‏مهناز شیرالی، پرویز ضرغامی، ناصر کاخساز، دکتر علی گوشه، ‏پروفسور شاهرخ وزیری




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024