جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 16.03.2007, 8:20

دفتر موسسه حقوقی راهی و مرکز کارورزی سازمانهای غيردولتی جامعه مدنی پلمب شد

ميدان - عصر روز پنجشنبه، ۲۴ اسفند ماه ۱۳۸۵، دفتر موسسه حقوقی راهی و مرکز کارورزی سازمانهای غيردولتی جامعه مدنی از طرف مامورين دادگاه انقلاب مورد بازرسی قرار گرفته و سپس پلمب شد.
موسسه حقوقی راهی توسط شادی صدر، وکيل دادگستری و مدافع حقوق زنان، پايه‌گذاری شده و با همکاری گروهی از وکيل‌های استخدامی وداوطلب اداره می‌شد. اين موسسه به زنان مشاوره حقوقی ارائه نموده و بنا به توان مالی مراجع‌کنندگان از آنان حق‌ مشورت دريافت می‌نمود. اين موسسه موفقيت‌های زيادی در دفاع از حقوق زنان در زمينه حقوقی کسب کرده بود.
مرکز کارورزی سازمانهای‌غيردولتی جامعه مدنی زير نظر محبوبه‌عباسقلی‌زاده، فعال جامعه مدنی، بنيانگذاری شده و هدف‌های آن در جهت ظرفيت‌سازی و تقويت سازمان‌های مدنی و آموزش دادن کنشگران جامعه مدنی تعريف شده است. اين موسسه تاکنون کارگاه‌های آموزشی متعددی برای کنشگران جامعه مدنی در زمينه‌های گوناگون ترتيب داده است.
شهرام مسيبی، حسابدار مرکز کارورزی که بنا به خواست ماموران دادگاه انقلاب در محل دفتر حاضر شده بود، در گفتگو با خبرنگار ميدان اظهار داشت که هر دو دفر عصر روز پنجشنبه ابتدا مورد بازرسی ماموران قرار گرفته و فيلمبرداری شده و سپس پلمب گرديده است.
شادی صدر و محبوبه ‌عباسقلی‌زاده هر دو از روز ۱۳ اسفند در بازداشت بسر می‌برند. اين دو نفر امروز در تماسی تلفنی با خانواده‌های خود اطلاع دادند که هر دو در کنار هم در يک سلول بوده و ديگر در سلول انفرادی نيستند.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024