جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
ايران امروز

iran-emrooz.net | Thu, 01.06.2023, 7:41

وریا غفوری را به ورزشگاه آزادی راه ندادند!

نیروهای امنیتی مانع حضور وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلال در ورزشگاه آزادی شده‌اند! وریا غفوری شب گذشته اعلام کرده بود قصد دارد با حضور در ورزشگاه آزادی و در هنگام برگزاری فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کند.

شب گذشته وریا غفوری با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، اعلام کرد که امروز با حضور در استادیوم آزادی و تماشای مسابقه استقلال و پرسپولیس، برای همیشه فوتبال را کنار می‌گذارد و وارد عرصه مربیگری خواهد شد.

شب گذشته دیدار دربی به دقایق پایانی خود نزدیک ‌شد اما خبری از وریا غفوری نشد و حتی در تصاویر ارسالی از عکاسان حاضر در استادیم نیز کاپیتان سابق آبی‌ها دیده نمی‌شود.

اعلام وریا غفوری برای حضور در ورزشگاه آزادی با واکنش‌های بسیاری روبرو شده بود؛ از جمله کانون‌های هواداری تشویق وریا، دقیقه ۲۱ را برای تشویق او برنامه‌ریزی کرده بودند که شبکه ۳ با قطع پخش صدای ورزشگاه از انتشار این اقدام نیز جلوگیری کرد.

“وریای باغیرت، حرف تو حرف ملت” شعاری بود که تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس در دقیقه‌ی ۲۱ بازی، به دلیل شماره‌ی پیراهنی که او می‌پوشید، و علی‌رغم ممانعت از حضور او در ورزشگاه سر دادند.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024