جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
ايران امروز

iran-emrooz.net | Sat, 04.02.2023, 19:04

درخواست تشکل‌های صنفی فرهنگیان از میثمی برای شکستن اعتصاب

نامه‌ی شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران به دکتر فرهاد میثمی:
درخواست شکستن اعتصاب غذا با توجه به ابعاد جهانی تظلم خواهی او از پی تصویر جانکاه جسم ویرانش

به نام خداوند رنگین کمان!

جناب آقای دکتر فرهاد میثمی:
تصویر دردناک و جانکاه جسم ویران شما در دو روز اخیر همه‌ی وجدان های آگاه ایران و آزادگان جهان را به تاثری سخت و بهتی عمیق وا داشته است. دلاوری از سرزمین ایران که از قدرت بی قدرتان مدام سخن می‌راند، جان شریفش را از ماه‌ها پیش، هر چند در سکوت خبری، اما در خلوص آموزگارانه، نه برای خواسته‌های شخصی، که برای آرمان‌های انسانی و اجتماعی و حقوق پایمال شده‌ی شش زندانی سیاسی که هر یک از آن نام‌ها نماد تعدی و تضییع حقوق حاکمیت کنونی به اقشار گوناگون جامعه و لایه‌های مختلف اجتماع است، در کف دست گرفت‌ تا فریاد تظلم خواهی و ظلم ستیزی را از کران تا کرانه طنین انداز نماید.

جناب آقای دکتر فرهاد میثمی:
اکنون با انتشار تصاویر جانکاه بدن نیمه جان و به استخوان رسیده‌ات که حکایت از اوج شرافت و آرمان خواهی یکی از وارستگان بی ادعای سرزمین ماست، اما فرهاد کُشی ستمکاران را بر هفت گنبد افلاک پر صدا کرد. اینک ملتی چشم به راه است که برای رهایی از تند باد حوادث سهمگون پیش رو به یمن همراهی چنین نگین عزیز شریفی، رونق کارخانه ریاکاران و غارتگران و کاخ ستمکاران فرو ریزد. پس ای نجیب شریف، بمان برای ایران!

جناب آقای دکتر فرهاد میثمی:
اکنون نه تنها آن شش عزیزی که برای حقوق آنها جان نازنینت را در طبق مرگ نهادی که همه‌ی آزار دیدگان حجاب اجباری و خانواده‌های اعدامی و عموم ملت ستمدیده‌ی ایران، صمیمانه و ملتمسانه از شما می‌خواهند که به اعتصاب غذای خود پایان دهید؛ چرا که اعتصاب غذا و جسم به صلیب کشیده‌ی شما، فریاد تظلم خواهی ملتی به ستوه آمده را جهانی کرده است.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران نیز در کنار ملت رنجور و نگران جنابعالی، صمیمانه از شما می خواهد بعد از گذشت چهار ماه از اعتصاب طولانی و قهرمانانه‌ی خود، حال که از یک سو اعتصاب شما پژواک مبارزه را به فریاد حق خواهی تبدیل کرده است و با عنایت به نگرانی عمیق میلیون‌ها ایرانی از موقعیت خطرناک وضعیت کنونی‌تان، به اعتصاب غذای خود پایان دهید. بی تردید وجود شریف و نجیب شما برای روزهای آینده ایران بسیار حیاتی و ضروری است. از همین رو فارغ از نگرانی‌های به حق و عاطفی ملت رنجور ایران، به لحاظ راهبردی نیز حضور تعیین کننده‌ی شخص جنابعالی برای شکل‌دهی به ایده‌ی راهگشای قدرت بی قدرتان در آینده نزدیک بسیار راهگشا و حیاتی خواهد بود.

شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران
۱۵ بهمن ۱۴۰۱



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024