چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 20.11.2020, 18:03

رودی جولیانی با خشم و دشنام به منتقدان ترامپ حمله کرد

دویچه وله: ترامپ همچنان نتایج انتخابات ریاست جمهوری را رد می‌کند و وکیلان او به هر تلاشی دست می‌زنند. رودی جولیانی وکیل خصوصی ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی مخالفان ترامپ را آشکارا به باد دشنام گرفت.

وکیلان و مشاوران حقوقی دونالد ترامپ هیچ فرصتی را برای انکار نتایج انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر از دست نمی‌دهند؛ آنها اما برای زیر سؤال بردن مشروعیت انتخابات تاکنون هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای ارائه نکرده‌اند.

رودی جولیانی، دوست نزدیک ترامپ و مشاور حقوقی او، قصد داشت با شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی اسناد تخلفات و تقلبات در انتخابات را ارائه دهد، اما جز توهین و دشنام به دموکرات‌ها و روزنامه‌نگارانی که به پیروزی جو بایدن باور دارند، چیزی بیان نکرد.

او همان اتهامات و ادعاهایی را مطرح کرد که پیش‌تر نیز عنوان شده، اما نه سازمان‌های دولتی را قانع کرده بود و نه محافل سیاسی و اجتماعی را. بیشتر خبرنگاران و کارشناسان رسانه‌های جمعی گفته‌های او را ادعاهایی ناروا برای مخدوش کردن نتیجه انتخابات ارزیابی کردند.

جولیانی روز پنجشنبه (۱۹ نوامبر/۲۹ آبان) روزنامه‌نگاران را به “نفرت بیمارگونه” از ترامپ و رسانه‌های جمعی را به “موضع کین‌توزانه” علیه رئيس جمهور متهم کرد. او گفت که خبرنگاران دروغگو هستند و به “سانسور” دست می‌زنند.

انتخابات آمریکا؛ با شمارش آرای تمام ایالت‌ها پیروزی بایدن قطعی شد

او که کارزار حقوقی وکیلان مدافع ترامپ را هدایت می‌کند، در کنفرانس مطبوعاتی طولانی خود گفت که در آستانه انتخابات در آمریکا یک “توطئه ملی” شکل گرفت تا از انتخاب مجدد ترامپ به ریاست جمهوری ایالات متحده جلوگیری شود.

جولیانی سران حزب دموکرات را “کلاهبردار” خواند و آنها را متهم کرد که در شهرهای کلیدی به تقلب انتخاباتی گسترده دست زدند تا بتوانند جو بایدن را به پیروزی برسانند.

شهردار پیشین نیویورک در توفان خشم و غضب خود چنان برافروخته شده و عرق می‌ریخت که این غلیان درونی در ظاهر بیرونی او نیز نمایان شد و به گفته گزارشگران، رنگ مویی که به موهای سر خود زده بود، به روی صورتش روان شد و حالتی رقت‌انگیز به او بخشید. عکسی که از او در این حالت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد، موجی از تمسخر به دنبال داشت.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024