جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 13.10.2020, 23:24

مرد هندی برای سلامتی ترامپ چهار روز روزه گرفت و سپس جان داد

هنگامی که دونالد ترامپ به ویروس کرونا دچار شد، یکی از این هواداران پرشور او در هند برای سلامتی رئيس جمهور آمریکا چهار روز روزه گرفت. بوسا کریشنا راجو از بیماری رئیس جمهور آمریکا چنان غصه‌دار شد که برای بهبود او چهار روز تمام روزه خشک و کامل گرفت و شب و روز برای تندرستی ترامپ دعا کرد و تنها موقعی آب و غذا به دهان گذاشت که از بهبودی رئیس جمهور آمریکا مطمئن شد. این مرد ۳۲ ساله هندی تنها یک روز پس از مرخصی ترامپ از بیمارستان بر اثر ایست قلبی درگذشت.

رسانه‌های جمعی، از قول پسرعموی مرد هندی گفته‌اند که او پس از شنیدن بیماری ترامپ به کنج اتاقی خزید و چهار روز از خوردن غذا و نوشیدنی پرهیز کرد. او پس از شنیدن خبر تندرستی ترامپ از اتاق بیرون آمد اما موقع خوردن اولین استکان چای حالش به هم خورد و کمی بعد در بیمارستان جان سپرد.

پسرعموی مرد درگذشته به خبرنگاران گفته که او هیچ بیماری قبلی نداشته و “ما گمان می‌کنیم که بر اثر ضعف عمومی بدن درگذشته باشد”.

راجو اهل ایالت تلانگانا بود و به خاطر عشقی که به ترامپ داشت نه تنها در ولایت خود بلکه در سراسر جهان نیز اسمی در کرده بود. او سال گذشته مجسمه‌ای از پیکر دونالد ترامپ را روبروی خانه خود قرار داد. او درباره انگیزه خود گفته بود: «ترامپ برای من مثل خداست و برای همین مجسمه او را جلو خانه‌ام گذاشته‌ام».

او از فرط علاقه به ترامپ حتی نام خود را به “ترامپ کریس” تغییر داده بود. هنگامی که ترامپ در آغاز سال جاری میلادی از هند دیدار کرد، راجو تلاش زیادی کرد تا شاید معبود خود را ببیند، اما در تلاش‌های خود ناکام ماند و به دیدار ترامپ نایل نشد.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024