جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 14.07.2020, 11:00

اسماعیل محمد ولی خبرنگار در هفت تپه دستگیر شد

بر اساس گزارش کارگران هفت تپه، اسماعیل محمد ولی که خبرنگاری دارای مجوز است و در راستای مسائل خبرنگاری و قانونی به هفت تپه آمده بود روز دوشنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۹ توسط پلیس امنیت شوش و به دستور مرتضی بهمنی دستگیر شده است.

گفته شده است که یک عکاس که نامش مشخص نیست به همراه محمد ولی بوده است که او نیز در بازداشت است. هنوز از سرنوشت این دو بازداشتی خبری در دست نیست.

چهار تن از فعالین کارگری بازداشت شدند

روز سه شنبه ۲۴ تیرماه، یوسف بهمنی، ابراهیم عباسی منجزی، محمد خنیفر و مسلم چشم خاور، از فعالین کارگری هفت‌ تپه توسط نیروهای امنیتی در مقابل فرمانداری شهرستان شوش بازداشت شدند. بازداشت این شهروندان، در حالی که پس از تجمع امروز در سی‌امین روز از اعتصاب کارگران هفت تپه به سمت منزل در حرکت بودند، بدون ارائه حکم قضایی صورت گرفته است.

به گزارش سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، امروز سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹، چهار تن از فعالین کارگری هفت‌ تپه توسط نیروهای  امنیتی در مقابل فرمانداری شهرستان شوش بازداشت شدند.

بر اساس این گزارش، اسامی کارگران بازداشت شده، «یوسف بهمنی، ابراهیم عباسی منجزی، محمد خنیفر و مسلم چشم خاور» عنوان شده است.

گفته شده است که بازداشت این شهروندان، در حالی که این کارگران پس از تجمع امروز در سی امین روز از اعتصابشان به سمت منزل در حرکت بودند، بدون ارائه حکم قضایی صورت گرفته است.

همچنین به گفته منابع کارگری، روز گذشته نیز یک خبرنگار به نام «اسماعیل محمدولی» به همراه همکار عکاس خود توسط پلیس اطلاعات و امنیت شوش بازداشت شد و تاکنون از وضعیت آن‌ها اطلاع دقیقی در دست نیست.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024