جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 07.07.2020, 22:42

نازنین مرد ورزش پنجه در پنجه با کرونا

شهروند: محمدرضا طالقانی، پیشکسوت و رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به خوشنامی و خوش‌اخلاقی در میان اهالی کشتی مشهور است و همواره دستی در کارهای خیر داشته و دارد. این روزها با کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کند.

طالقانی که هم‌اکنون هم عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون کشتی به حساب می‌آید، با اینکه از ١٠روز قبل در بیمارستان مهر بستری شده بود، حتی به دوستانش و مسئولان فدراسیون هم ابتلایش به کرونا را اطلاع نداد تا کسی را نگران نکند. او بعد از حدود ١٠روز بستری در بیمارستان، با بهبود شرایطش به خانه منتقل شده و در قرنطینه به سر می‌برد، اما از زمانی که خبر ابتلایش به کرونا رسانه‌ای شده، بیشتر مجبور است جواب تلفن‌هایش را بدهد.

جالب اینکه حتی درحالی که طالقانی در تنفس خود دچار مشکل شده، بازهم با روی خوش جواب همه تماس‌های تلفنی را می‌دهد. نکته مهمی از سوی این مرد دوست‌داشتنی درباره نوع ابتلایش به کرونا عنوان شده: «مردم همیشه به من محبت دارند. در این چندوقت اخیر هم خیلی رعایت می‌کردم تا به کرونا مبتلا نشوم و خدایی‌ناکرده برای خودم و دیگران مشکل ایجاد نکنم اما هرکجا می‌رفتم، با وجودی که دستم را روی سینه‌ام می‌گذاشتم، باز خیلی از دوستان من را در آغوش می‌گرفتند که همین موضوع باعث شد به کرونا مبتلا شوم. ۱۶ یا ۱۷روز از این موضوع می‌گذرد و تست آخر را چند روز دیگر باید پشت‌سر بگذارم تا از برطرف‌شدن این ویروس اطمینان حاصل شود. از همه مردم درخواست می‌کنم در این مدت از در آغوش‌گرفتن یکدیگر و عزیزان‌شان خودداری کنند و از نزدیک‌شدن به یکدیگر پرهیز کنند.»

به نظر می‌رسد طالقانی در ٦٧سالگی توانسته کرونا را شکست دهد؛ اگرچه هنوز بهبودی کاملی برای او حاصل نشده و حتی شایعه عجیب درگذشت او هم از سوی برخی منتشر شده بود. باید امیدوار بود مرد دوست‌داشتنی کشتی ایران هرچه سریع‌تر سلامتی خود را به دست بیاورد و با مشاوره‌های خود به فدراسیون، به پیشرفت ورزش اول کشور کمک کند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024