شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 26.03.2020, 15:59

ابوالفضل قدیانی: راه نجات برگزارى رفراندم برای تغییر نظام است

ابوالفضل قدیانی 

هوالحکیم
مستبد امروز ايران علي خامنه اي اين روزها جهد بليغي در فرافكني، فريب و انحراف افكار عمومي در موضوع ويروس كرونا به كار مي برد در اين راستا تئوري توطئه را هم به خدمت گرفته است تا شايد بتواند نقش مخرب خود و ارگانهاي تحت فرمانش در شيوع وسيع ويروس كرونا را لاپوشاني كند و سوء مديريت وعدم كارآمدي خود و نظام استبداد ديني را تحت الشعاع سخنان توطئه پندار خود قرار دهد.

در حاليكه اين ويروس خطرناك دنيا را فرا گرفته و تمام كشورها را اعم از توسعه يافته و در حال توسعه ،فقير و غني ،شرقي و غربي را در عرصه هاي مختلف با بحرانهاي عظيم مواجه ساخته است.متشبث شدن به سخناني از اين قبيل : جنگ بيولوژيك «ژن ملت»،  «ژنتيك ايراني»، ويروس «ايراني كش» و...حقيقتا” حيرت آور است.

در كجاي دنيا نژاد خالص ايراني وجود دارد كه نژاد پرستان آن را ثابت كرده باشند كدام عقل سليم مي تواند چنين سخنان بي پايه و اساسي را بپذيرد مگر اذهان بيماري كه توهم توطئه آن را تسخير كرده باشد. البته مردم آن را باور نخواهند كرد  گرچه آن را توهين به شعور خود تلقي خواهند كرد . از آنجا كه خود كامه ى ايران و اعوان و انصارش اهميتي براي جان مردم قائل نيستند در اين شرايط بحراني و تحريم هاي ظالمانه و ضد انساني ترامپ فاشيست، علی‌خامنه اي جز به حفظ قدرت و تحكيم موقعيت و حيثيت كاذب خود البته در ميان طرفدارانش به چيز ديگري نمی انديشد. اگر جان مردم برايش مهم بود دستور مي داد قم را قرنطينه كنند وقتي آقاي باقري رئيس ستاد نيروهاي مسلح مدعي خلوت سازي شهرها شد و پای سخن خود هم نایستاد لااقل اجازه نمي دادند مسافران  نوروزی به مسافرت بروند، اجازه نمی دادند براي سردار اسدالهي يكي از فرماندهان سپاه چنين تشييع جنازه اي برگزار شود بعد هم سپاه مدعي شود كه اين تشييع خود جوش بوده البته چنین ادعایی به سخره گرفتن شعور ملت است. سئوال این است که چرا مانع برگزاری آن نشدید؟

به همین علت است که وقتی آمریکا پیشنهاد کمک می کند با تفرعن آن را رد می‌کند امری که در چنین وقایعی بین کشور های جهان صرفنظر از اختلافات و ضدیت‌ها معمول است منت و تعهدی هم بدنبال ندارد، بدتر از آن ردکردن کمک‌های پزشکان بدون مرز و اخراج آنان است در حالی‌که‌از‌طرف ‌دولت‌ (وزارت بهداشت) دعوت شده بودند. این کمک ها حق ملت ایران است احدالناسی حق رد کردن آن را ندارد.  فقط مردم اند که حق رد کردن حق خود را دارنداین اقدام علاوه بر پایمال کردن حقوق مردم نشانه حرج و مرج و فشل بودن مدیریت در کشور است.

آقای خامنه‌ای از طرف ملت ایران هیچگونه نمایندگی ندارد که بتواند حقی از حقوق مردم را ردکند چون اساسا” او منتخب ملت ایران نیست وی خوب می داند که در بین اکثریت قریب به اتفاق ملت ایران از هیچ مقبولیتی برخوردار نیست.

مشکلات در این مرزو بوم تحت سلطه‌ی استبداد بسیار است به خصوص شیوع گسترده کرونا با این مدیریت ناکارآمد. اما مشکل بنیادین سلطه‌ی غاصبانه‌ی علی خامنه‌ای و نیز حاکمیت نظام جمهوری اسلامی بر این کشور است، تا این دو بر این کشور حاکمند ملت روی سعادت نخواهد دید به اعتقاد بنده راه نجات همان است که همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم رفراندم تغییر نظام جمهوری اسلامی و مستقر شدن نظام جمهوری دمکراتیک سکولار.


والعاقیه للمتقین 
۹۹/۱/۷




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024