جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 23.03.2020, 10:31

اقدام تحسین برانگیز صاحب یک مجتمع تجاری قزوین برای مقابله با کرونا

ایرنا - صاحب یک مجتمع تجاری قزوین، سه طبقه از مجتمع تحت مالکیت خود را برای استفاده رایگان به منظور انجام امور درمانی و کارهای مرتبط با مقابله با کرونا در اختیار ستاد پیشگیری از این ویروس قرار داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برخی اصناف و بازاریان سهم قابل توجهی در پویش سهم من در مهار کرونا داشته اند،اظهار داشت: صاحب این مجتمع تجاری سه طبقه از این مجتمع به ظرفیت ۸۰ واحد با گنجایش ۳۲۰ تخت را در اختیار ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا قرار داده است.

منوچهر حبیبی گفت: برخی اصناف قزوین نیز بیش از یک هفته مانده به عید نوروز با تعطیلی خودجوش خود به ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا کمک کردند که جای قدردانی دارد.

وی در ادامه با اشاره به تعطیلی بازار سنتی قزوین مجتمع های تجاری این شهر تا پایان تعطیلات نوروزی با هدف مقابله با ویروس کرونا،گفت: این تصمیم با هدف حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال این ویروس انجام شده است.

این مسوول اظهار داشت: قطع زنجیره کرونا با همکاری مردم و در خانه ماندن آنها و همچنین همکاری اصناف محقق می شود.

وی یادآور شد: اصنافی که ارایه دهنده اقلام ضروری و مایحتاج عمومی مردم هستند تعطیل نیستند و از شهروندان تقاضا می شود برای خرید به فروشگاه ها هجوم نیاورند چرا که این کار موجب ازدحام شده و آنها را در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار می دهد.

حبیبی گفت: کالاهای اساسی و اقلام ضروری به اندازه بیش از نیاز چند ماه مردم استان انبار و ذخیره سازی شده و در خصوص تامین آنها هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

شمار بیماران قطعی مبتلا به ویروس کرونا در استان قزوین ۶۶۹ نفر است، ۴۵۵ تن از این بیماران بهبود یافته و از بیمارستان مرخض شدند و متاسفانه ۷۱ تن نیز جان باخته اند.

استان قزوین از حیث جمعیت ششمین استان درگیر کشور با کرونا به شمار می رود و از این لحاظ وضعیت نامناسب تری از استان هایی همچون گیلان و تهران دارد.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024