پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز
" width="800" />
iran-emrooz.net | Sun, 12.01.2020, 10:58

خسارت ۱۵ میلیارد تومانی سیل به راه‌های جنوب استان کرمان

معاون راهداری جنوب استان کرمان خبر داد
خسارت ۱۵ میلیارد تومانی سیل به راه‌های جنوب استان کرمان

ایسنا
کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: حدود ۱۵ میلیارد تومان به راه‌های جنوب استان کرمان در اثر جاری شدن سیل و بارش های دو روز گذشته خسارت وارد شده که در حال برآورد دقیق میزان این خسارات هستیم.
“احسان شاهرخی” در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت راه‌های جنوب استان کرمان در پی بارندگی های دو اخیر در استان گفت: بارندگی در جنوب استان کرمان قطع شده است و اکنون در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده و بازسازی راه‌هایی که براثر سیلاب و بارندگی‌ها خرابی داشته‌اند، هستیم.
وی با بیان این مطلب که بیشتر راه‌های روستایی خالی از سکنه مسدود است، تصریح کرد: راه‌های روستایی جنوب استان کرمان که دارای سکنه بوده اند، تقریبا باز شده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: حدود ۱۵ میلیارد تومان به راه‌های جنوب استان کرمان در اثر جاری شدن سیل و بارش های دو روز گذشته خسارت وارد شده که در حال برآورد دقیق میزان این خسارات هستیم.
وی با بیان این مطلب که دقایقی پیش محور «رودبار - ایرانشهر» در حوزه جنوب استان کرمان باز شده است، اظهار کرد: مسیر «قلعه‌گنج – رمشک» نیز باز شده است و فقط چند راه روستایی این محدوده مسدود هستند که منتظریم آب فروکش کند تا آنها را نیز بازگشایی کنیم.
شاهرخی عنوان کرد: همه راه‌های اصلی و فرعی جنوب استان کرمان به جزء آب نماهای مسیر رودبار به کهنوج و رودبار به قلعه‌گنج در قسمت مظفرآباد و بیژن آباد و آب سرودئیه مسدود هستند و این مسیرها تا فروکش کردن آب هلیل رود باز نمی‌شوند.
وی ادامه داد: بیشتر خسارات وارده به ابنیه فنی و جسم راه است همچنین برخی پل‌ها ۱۰ درصد و تا ۱۰۰درصد تخریب شده‌اند ضمن آنکه پل محور جاسک نیز صورت صد درصدی تخریب شده است و مابقی مسیرها دارای تخریب‌ها کمتری بوده اند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024