جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
" width="800" />
iran-emrooz.net | Tue, 22.10.2019, 20:31

۱۴۰۰ کلاس درس در کرمانشاه سیستم گرمایشی ایمن ندارد

مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه: ۱۴۰۰ کلاس درس در کرمانشاه سیستم گرمایشی ایمن ندارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: ۱۴۰۰ کلاس درس در این استان سیستم گرمایشی ایمن ندارد و در حال تجهیز آنها هستیم.
مرزبان نظری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۱۰ مدرسه شامل یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس با اعتبار ۱۱۶ میلیارد ریال مجهز به سیستم گرمایشی شدند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: اولویت تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی با روستاهایی بوده که دارای علمک گاز هستند.
این مسئول بیان داشت: همچنین ۵۷۵ کلاس درس در مناطق روستایی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در دست تجهیز هستند که امیدواریم پیش از فرا رسیدن فصل سرما تکمیل شوند.
وی گفت: ۱۴۰۰ کلاس درس در استان سیستم گرمایشی ایمن ندارند که در حال تجهیز آنها هستیم و قرارداد شماری از آنها منعقد شده است.
نظری تصریح کرد: درصدد هستیم تا پایان امسال ۵۰۰ کلاس درس از یک هزار و ۴۰۰ کلاس درس باقی مانده را به سیستم گرمایشی تجهیز کنیم.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی حرکتی بزرگی است، عنوان کرد: به منظور تسریع در روند تجهیز مدارس، حتی برای روستاهایی که فاقد علمک گاز هستند پیشاپیش قراردادها منعقد و شماری از پیمانکاران نیز انتخاب شده اند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024