سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday 23 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 10.06.2019, 17:26

تذکرات نماینده تهران در دفاع از شهروندان

پروانه سلحشوری، نماینده تهران، در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن عرض سلام خدمت مردم نجیب ایران و همکاران گرامی

تذکر اول به وزیر محترم بهداشت آقای دکتر نمکی؛ متاسفانه خبر فوت یکی‌از رزیدنت‌های ارتوپدی در حین کشیک‌های سخت و طاقت‌فرسایی که اعمال می‌شود، جامعه پزشکی و مردم ایران را داغدار کرد. ضمنا تسلیت به ملت ایران و پوزش بابت اینکه قدر نخبگان و عزیزان و سرمایه‌های ملی خود را نمی‌دانیم، از وزیر محترم بهداشت تقاضا دارم بطور جدی به این مساله ورود کنند.

تذکر دوم به وزیر محترم نیرو جناب آقای دکتر اردکانیان بابت اظهاراتشان که چینی‌ها با یک وعده غذا سیرند و ما ایرانی‌ها زیاد می‌خوریم و می‌پوشیم. جناب وزیر! لطفا به موضوعات و مشکلات حوزه کاری خود بپردازید و داغ مردم را در ابن مشکلات معیشتی که نیمی از آنها حتی همان یک وعده غذایی را هم دریافت نمی‌کنند، تازه نکنید.

تذکر سوم به وزیر محترم کشور، آقای دکتر رحمانی فضلی؛ عده‌ای از بانوان برای تماشای بازی ایران و سوریه به ورزشگاه مراجعه کرده و متاسفانه با ضرب و شتم و بی‌حرمتی با آنان برخورد شده است. تا کی باید فریاد بزنیم به حرمتی زنان پایان دهید؟

تذکر آخر به وزرای محترم اطلاعات و دادگستری جناب آقای علوی و جناب آقای دکتر آوایی؛ مهدی حاجتی، عضو شورای شهر شیراز، به نظر می‌رسد تاوان مبارزه با فساد را می‌دهد. شبهات مطرح‌شده باید به مورد رسیدگی جدی قرار بگیرد.

بازداشت روزنامه‌نگارانی چون مسعود کاظمی، مرضیه امیری و کیوان صمیمی در زمانی که نیاز به اتحاد و همدلی داریم؛ چه مفهومی دارید؟ از ریاست محترم قوه‌قضاییه درخواست دارم در آغاز راه به این موضوعات رسیدگی کنند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024