شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 27 April 2024
ايران امروز
" width="800" />
iran-emrooz.net | Tue, 26.03.2019, 10:53

نامه برادر نرگس محمدی به رئیس قوه قضاییه

آیا جرم خواهر من از تاراج گران بیت المال سنگین تر است كه با مرخصی ایام عید او موافقت نشد

جناب آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه

سال ۱۳۹۷ با همه خوشی‌ها وناخوشی‌هایش گذشت. بالاخره زمستان تمام می‌شود و رو سیاهی...

در زمان آقای لاریجانی اینجانب مهدی محمدی برادر نرگس محمدی بارها به ایشان و آقای دولت آبادی در رابطه باظلم‌ها و حق‌کشی‌ها در حق خواهرم که از روی کینه و عنادورزی یک عده افرادی بوده و هست نامه‌نگاری کرده‌ام.

ولی همچنان از اعزام‌های اورژانسی و ضروری خودداری می‌شود, از تماس‌های تلفنی کودکانشان که در غربت و دور از مادر هستند جلوگیری می‌شود, محرومیت از مرخصی بعد از ۵ سال که در دو ماه اخیر بار‌ها درخواست مرخصی از طرف خودش, خانواده و وکلایش داشتیم و دادیار ناظر زندان اظهار داشته که درخواست در دفتر دادستان می‌باشد و جوابی داده نشده است.

تا این که در مورخه‌ی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ آقای دادستان به این نتیجه رسیدند که خواهرم بعد از ایام عید مرخصی داده شود.

آقای رئیسی آیا جرم خواهر من از اختلاس‌گران و تاراج گران  بیت‌المال, عاملان فجایع کهریزک و قتل‌های فرزندان بی‌گناه مردم سنگین‌تر است که آقای بقایی, مشایی, مرتضوی و دیگران در مدت کوتاه بازداشت, چندین بار به مرخصی بروند و با مرخصی ایام عید آنان نیز موافقت شود, ولی نرگس محمدی بعد از بازداشت قریب به پنج سال و با وجود بیماری پدر و مادرمان و عدم تماس مرتب با فررندانش این گونه مورد تبعیض و نابرابری قرار بگیرد؟

آیا عدالت مولا علی (ع) را اینگونه اعمال می‌کنید؟ بعد از ما می‌خواهید کاری انجام ندهیم که خوراک رسانه‌های خارجی قرار بگیرد.

در نهایت انتظار می‌رود که در سال جاری این‌گونه ظلم و بی‌عدالتی‌ها پایان یابد چرا که خداوند در جای حق نشسته است و ناظر بر اعمال بندگانش می‌باشد.

مهدی محمدی




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024