شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 27 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sat, 24.06.2017, 14:23

کابینه دولت دوازدهم تحولات عمده‌ای خواهد داشت

یک عضو حزب مردم سالاری اظهار کرد: کابینه دولت دوازدهم تغییر و تحولات عمده ای دارد و احتمالا بیش از 50 درصد کابینه تغییر می‌کند. .

داریوش قنبری در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به برخی گمانه زنی ها در خصوص کابینه دولت دوازدهم ، گفت:هر چه مطرح می‌شود ، فعلا حدس و گمان است و بیشتر جنبه تحلیلی دارد و طبق اطلاع ما هنوز به افراد یا فرد خاصی برای وزارت خانه مشخصی پیشنهاد داده نشده است.

وی ادامه داد: در عین حال تاکنون تیم آقای دکتر روحانی مطالعات و بررسی های خود را در این زمینه آغاز کرده و طبیعتا کارهای کارشناسی و انتخاب ‌های مبتنی بر آن باید با توجه به شاخص های مشخصی باشد و کارگروه هایی در دولت در این راستا تشکیل شده اند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه تغییر وتحولات در کابینه دولت دوازدهم عمده خواهد بود، افزود: تغییرات پنجاه درصد و بیشتر از آن از سوی بسیاری مطرح می‌شود اما در مجموع نمی توان به طور دقیق گفت که در کدام مناصب تغییرات صورت می گیرد اما تحولات جدی است و فکر می‌کنم آقای روحانی نیز در این چهارسال فرصت کافی داشته تا هیأت دولت را ارزیابی کند.

قنبری خاطر نشان کرد: کسانی که آن طور باید کار نکردند قطعا جای خود را به افراد دیگری خواهند داد، اما اینکه چه کسانی هستند و برای  کدام مناصب انتخاب می‌شوند ، مشخص نیست. در عین حال قطعا افکار عمومی کنجکاو است تا همکاران آینده آقای روحانی را بشناسند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024