چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 1 May 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 17.01.2017, 9:48

نوربخش: ابراهیم یزدی در بیمارستان تخصصی ازمیر ترکیه جراحی شد

خبرگزاری آناتولی

دکتر مهدی نوربخش داماد دكتر ابراهيم يزدی دبیرکل حزب نهضت آزادی در مصاحبه با خبرنگار آناتولی اظهار داشت: آقای یزدی روز دوشنبه در یکی از بیمارستانهای تخصصی شهر ازمیر ترکیه تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی افزود: این عمل جراحی حدود ۶ ساعت به طول انجامید و موفقیت آمیز بوده است و همسرم نیز در کنار و همراه ایشان است.

نوربخش همچنین گفت: قرار بود برای عمل جراحی به آمریکا برویم. به همین دلیل دو هفته منتظر صدور ويزای آمریکا از سوی سفارت این کشور در آنکارا ماندیم، اما آنها باوجود اینکه آقای یزدی و خانواده او را به خوبی و کاملا می‌شناختند به دلایل امنيتی سفارت حاضر نشدند ويزا صادر كنند.

او ادامه داد: به همین خاطر با مشورت دختر و پسر آقای یزدی که هر دو پزشک هستند در ازمير تركيه بهترين بيمارستان و پزشک متخصص برای اين بيماری و جراحی را يافته‌اند و حاضر شده بستری شود.

داماد دکتر یزدی در پاسخ به پرسش خبرنگار آنکارا از اعلام اسم بيمارستان و دكتر مربوطه و نوع بيماری يزدی به دلایل رعايت مسائل امنيتی عذر خواست.

ابراهیم یزدی متولد سال ۱۳۱۰ قزوین، فعال سیاسی ایرانی و دبیرکل پیشین نهضت آزادی ایران است. او به عضویت شورای انقلاب اسلامی ایران درآمد و با آغاز به کار دولت موقت انقلاب به سمت معاون نخست‌وزیر انتخاب شد سپس به عنوان سرپرست مؤسسه کیهان منصوب شد و پس از استعفای کریم سنجابی از وزارت امور خارجه این کشور، به عنوان وزیر امور خارجه دولت موقت انقلاب معرفی شد.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024