جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sat, 14.01.2017, 23:16

کمک به حیوانات در سرمای ترکیه

در کنار انتشار اخبار مربوط به برودت هوا در اروپا و بارش ٦٥ سانتی‌متر برف در ترکیه، انتشار عکس‌‌هایی که نشان می‌داد سگ‌های خیابانی در پتو پیچیده شده‌اند و یا مغاز‌ه‌دارانی که به گربه‌ها پناه داده‌اند، با استقبال روبه‌رو شده‌اند.

این عکس‌ها مربوط به سگ‌ها و گربه‌های ولگردی است که در سرمای ترکیه جایی برای ماندن جز خیابان نداشتند اما مردم این کشور به طور داوطلبانه با غذا دادن و قراردادن پتوهای کوچکی روی سگ‌های خیابانی تلاش کردند از آن‌ها در برابر سرمای هوا محافظت کنند.

«ایندیپندنت» در گزارشی از این ماجرا  به صاحب یک فروشگاه لوازم‌التحریر نیز اشاره کرده که به گربه‌های ولگرد پناه داده است. البته در ابتدا او مورد انتقاد برخی از مغاز‌ه‌های همجوار و مشتریانی قرار گرفت که معتقد بودند باید نشانه‌ای روی در فروشگاه نصب می‌کرد تا کسانی که از گربه می‌ترسند نسبت به وجود این حیوان در مغازه آگاهی پیدا کنند.

او اکنون نوشته‌ای روی در مغازه نصب کرده به این مضمون: «کسانی که از وجود گربه‌ها ناراحت می‌شوند از اینجا خرید نکنند. درهای ما به روی همه موجودات زنده باز هستند. گربه‌های گرسنه، سگ و حتی مردم. هیچ کدام فرقی ندارند.»




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024