جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 02.12.2016, 10:48

سه شکایت علیه صادقی در هیات نظارت

ایرنا- سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: سه شکایت موجود از محمود صادقی نماینده مردم تهران در این هیات، یکشنبه هفته آینده بررسی می شود.

محمد جواد جمالی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: بنا بود جلسه بررسی شکایات از محمود صادقی هفته جاری برگزار شود اما به دلیل تعطیلات هفته جاری بنا شد که در جلسه یکشنبه هفته آینده این هیات، این موضوع را بررسی کنیم.

وی درباره سه شکایت مطرح شده گفت: یکی از این شکایات مربوط به آقای جواد ساداتی نژاد نماینده کاشان است که این شکایت شخصی است و آقای ساداتی نژاد اعلام کرده که آقای صادقی علیه وی مصاحبه داشته است.

جمالی ادامه داد: شکایت دیگری هم از قوه قضاییه علیه آقای صادقی مطرح است و شکایت سوم در مورد پرونده بورسیه هاست که تعدادی از بورسیه ها شاکی هستند.

به گزارش ایرنا، برخی رسانه ها یکشنبه شب از مراجعه ضابطان قضایی برای بازداشت محمود صادقی نماینده تهران از مقابل منزلش خبر دادند.

پس از اعلام این خبر، جمعی از هواداران وی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در مقابل منزل صادقی خواستار بازداشت نکردن وی شدند که پس از اعلام خبر انصراف مأموران از بازداشت رییس فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی این تجمع پایان یافت.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024