جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 25.10.2016, 1:07

توضیح فائزه هاشمی

شرق: در شماره روز گذشته، مطلبی با عنوان «فائزه هاشمی به روایت فائزه هاشمی» چاپ شد که در آن خانم فائزه هاشمی در گفت‌وگو با حسین دهباشی به مرور خاطرات سیاسی خود پرداخته بود. بخشی از گفت‌وگو به خاطرات ایشان از دوران انتخابات مجلس پنجم
باز می‌گشت که  رأی دوم حوزه تهران را کسب کرد. ایشان با ارسال یادداشتی به روزنامه، درباره آن مطلب توضیحاتی دادند. متن توضیح فائزه هاشمی به این شرح است:

«جناب آقای رحمانیان؛ مدیرمسئول محترم روزنامه شرق
با سلام و احترام، در انتشار گفت‌وگوی این‌جانب با آقای حسین دهباشی در روزنامه «شرق» (مورخ ٣/٨/٩٥) نقل‌قولی نادرست به چاپ رسیده که نیازمند اصلاح است: «در روزنامه «شرق» آمده است: «بابای من معتقد است تو نماینده اول در مجلس پنجم بودی ولی دوم خواندنت» این نقل‌قول نادرست است. بنده در‌ آن مصاحبه این دیدگاه را به مادرم سرکار خانم مرعشی نسبت داده‌ام و چند سطر پایین‌تر از قول پدر نوشته‌ام: «بابا اصلا رد می‌کند می‌گوید اصلا چنین چیزی نیست» بدیهی است این تکمله، بطلان جمله اول را ثابت می‌کند و نشان می‌دهد در انتقال سخن من بی‌دقتی صورت گرفته است و آقای هاشمی به‌عنوان رئیس‌جمهور و برگزارکننده انتخابات مجلس پنجم هرگز چنین نظری نداشته‌اند. خواهشمندم وفق قانون مطبوعات این توضیح را در اولین شماره، ‌در همان صفحه درج فرمایید. فائزه هاشمی ٣/٨/٩٥».




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024