جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
ايران امروز
" width="800" />
iran-emrooz.net | Sun, 28.08.2016, 14:23

فواد صادقی روزنامه‌نگار بازداشت شد

خبرگزاری تسنیم از بازداشت یکی از مشاوران اکبر هاشمی رفسنجانی خبر داد. این خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران به نقل از «یک منبع آگاه قضایی» نوشت: «ف.ص.» مشاور رسانه‌ای هاشمی رفسنجانی امروز با حکم مرجع قضایی بازداشت شده است. علت این بازداشت هنوز اعلام نشده است.

غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه گفته می‌شود فواد صادقی مشاور فرهنگی و رسانه‌ای رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بازداشت شده است، گفت: امروز این فرد را به دادسرا خواسته بودند اما نمی‌دانم که در ارتباط با اجرای حکم قبلی بازداشت شده است یا اتهام دیگری وجود دارد.

برخی رسانه‌ها نوشته‌اند فواد صادقی  صبح امروز زمانی که قصد داشت فرزندش را به مدرسه برساند توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. نیروهای امنیتی  پس از بازداشت صادقی تاو را به محل کارش برده و کامپیوتر آن ضبط می‌شود.

هنوز مشخص نیست بازداشت فواد صادقی برای اجرای حکم است یا دلیل دیگری دارد. این روزنامه‌نگار در جریان اعتراضات مردمی پس از انتخابات ۸۸ نیز بازداشت شده بود. او موسس سایت اینترنتی بازتاب بود و بعد از آن در سایت «آینده» فعال بود اما در سالهای اخیر فعالیت رسانه‌ای نداشت.

خبرگزاری ایرنا هم روز یکشنبه گزارش داد، «یک مقام آگاه در دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام» گفته ‌است که فرد بازداشت‌شده هیچ‌گونه مسئولیتی در دفتر آقای هاشمی رفسنجانی ندارد.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024