جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
ايران امروز
" width="800" />
iran-emrooz.net | Sat, 22.11.2014, 15:58

نمایشگاه نقاشی «محمد نوری زاد» در تهران

سحام نیوز: «محمد نوری زاد» هنرمند منتقد حکومت ايران روزجمعه نمايشگاه نقاشی خود را درتهران برپا کرد. اين نمايشگاه پس از فشار برخی نهادهای خاص بر گالری‌های طرف قرارداد با محمد نوری زاد برای عدم همکاری مديران اين نمايشگاه‌ها با آن‌چه «فتنه و فتنه گران» می خواندند، از روز جمعه در سرای اهل قلم برپا شده است.
محمد نوری زاد شرح خود را از روز نخست برپايی اين نمايشگاه چنين به قلم کشيده است:
- يک: روز نخستِ نمايشگاه، با شکوه بود. مثل ابر، مثل باران، مثل اشک، و مثل عشق. من از همه ی آنانی که از زاهدان، از خرم آباد، از دزفول، از سيرجان، از طالش، از کرج، از آلمان، و از تهران به ديدنِ آثار من آمده بودند تشکر می‌کنم. نيز از آنانی که با دسته های گل، با گلدان، با جعبه‌های شيرينی، با هديه‌های کوچک و بزرگ به ديدنِ من آمدند، سپاس می‌گويم.
از دکتر محمد ملکی و همسرشان، از مادر و پدرِ سعيد زينالی، از مادرِ ستاربهشتی، از نرگس محمدی، از همسرعبدالفتاح سلطانی، از همسر ابوالفضل قديانی، از رضا خندان و همسرش نسرين ستوده، از مادرشهيد عاشورايی سال ۸۸: مصطفی کريم بيگی، از دکتر پورنجاتی و همسرش، از مهدی محموديان و دخترش، از مجيد دری و مادرش، از مادر شهيد اشکان سهرابی، تشکر می‌کنم.
از دوستان خوبم، از آشنا و نا آشنا، از بهاييانِ تهران و کرج و سمنان، از شاگردان محمدعلی طاهری، از استادان هنر، از دانشجويان، از دختران و پسرانی که با صفحه ام درفيسبوک مرتبط اند، ازعزيزانی که در سايت شخصی‌ام فعال اند، از همه سپاس می گويم.
اين نيز بگويم که: نمايشگاه تا آخرهفته ادامه خواهد داشت. از ساعت چهار بعد ازظهر تا هشت شب. روز نخست که بسيار با شکوه بود. روزهای ديگر نيز با شکوه خواهند بود. راستی يادم رفت بگويم، از آنانی که تابلو خريدند، تی شرت خريدند، بله از اينان نيز تشکر
می کنم. و البته از«برادران» که با ما مدارا کردند و کاری به کار ما نداشتند. عکس‌های روز نخست را چند ساعت ديگر منتشر می کنم.

اين نمايشگاه در خيابان کارگر – بالاتر از ميدان انقلاب – بالاتر از خيابان نصرت – کوچه عبدی نژاد – پلاک ۱۸ – طبقه دو همه روزه پذيرای مشتاقان هنر و فرهنگ ايران خواهد بود.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024