جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 23.10.2014, 6:32

واکنش پوران درخشنده به اسیدپاشی

پوران درخشنده با هولناک خواندن اسيدپاشی‌های اخير اصفهان گفت: در شرايطی که همه تلاش می‌کنيم وجهه‌ای را که از ايران خراب شده در ايران تصحيح کنيم، می‌بينيم عده‌ای اين وضعيت را بدتر می‌کنند.
کارگردان فيلم «هيس! دخترها فرياد نمی‌زنند» در گفت‌وگويی با خبرنگار سينمايی ايسنا، بيان کرد: اسيدپاشی‌های اخير در اصفهان هولناک‌ترين حرکتی بود که درباره آن خوانده و شنيده بودم. چطور می‌شود اسم کسی را انسان گذاشت که تا اين حد تنزل پيدا کرده است.
او با ابراز تأسف شديد از اين وقايع تأکيد کرد: بايد عاملان اين اقدام شناسايی شوند و به مجازات برسند چون جامعه به آرامش نياز دارد.
درخشنده با اشاره به اينکه اگر اين روند ادامه پيدا کند، بسياری از آدم‌ها ممکن است به اين فکر بيفتند که برای هر کاری می‌توانند خودشان تصميم ‌گيری کنند و شاهد انتقام‌های شخصی باشيم، اظهار کرد: اين کارها عواقب سياسی و اجتماعی زيادی دارد ضمن اينکه با زندگی افرادی بازی شده که به هيچ قيمتی قابل جبران نيست.
اين کارگردان با تأکيد بر اينکه خلأ‌های قانونی بايد برطرف شوند و مسئولان بايد در اين باره حساسيت داشته باشند، گفت: منتظر واکنش مسئولان هستم چون نبايد جو رعب و وحشت در جامعه ايجاد شود و همه بايد بتوانند در آرامش و امنيت زندگی کنند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024