جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
ايران امروز
" width="800" />
iran-emrooz.net | Sun, 21.09.2014, 9:48

آخرین وضعیت دانش آموزان شین آبادی

نماينده مردم پيرانشهر در مجلس شورای اسلامی از آماده‌سازی کلاس‌های درس متناسب با شرايط دانش آموزان حادثه ديده شين آبادی در آستانه سال تحصيلی جديد خبر داد.
ایلنا: رسول خضری  نماينده مردم پيرانشهربا اشاره به وضعيت دانش آموزان حادثه ديده شين آبادی افزود: از ميان ۲۶ دانش آموزی که دچار جراحت و مصدوميت شده بودند، ۱۲ نفر جراحات خيلی شديدتری دارند که براين اساس برای اين ۱۲ نفر يک کلاس جداگانه در نظر گرفته شده است.
اين عضو کميسيون بهداشت مجلس افزود: به دليل اينکه شدت جراحات اين ۱۲ دانش آموز نسبت به دانش آموزان ديگر بيشتر است و نمی‌توانند مانند دانش آموزان عادی بر روی صندلی بنشينند، يک کلاس جداگانه متناسب با وضعيت اين دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
خضری ادامه داد: از سويی ديگر از آنجا که اين دانش آموزان در طول سال عمل‌های جراحی متعددی دارند، معلم در اين کلاس وقت بيشتری برای آموزش به اين دانش آموزان و جبران عقب ماندگی درسی آنها خواهد گذاشت.
وی خاطر نشان کرد: مشاوره و روان درمانی در برنامه آموزشی اين دانش آموزان گنجانده شده تا علاوه بر درمان جسمانی، بعد روحی و روانی اين حادثه نيز به طور همزمان در آنها ترميم شود.
اين نماينده مجلس در رابطه با بحث ديه اين دانش آموزان نيز يادآور شد: به دليل اينکه ديه اين دانش آموزان به دليل دختر بودنشان به صورت نصف پرداخت می‌شود، قرار بر اين شد؛ ۵۰ درصد مابقی از صندوق حمايتی دولت تامين شود.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024