چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 1 May 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 05.06.2013, 9:43

۳ سانحه سیاسی در یک روز

چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
اعتماد
روز یکشنبه برای اهل سیاست روز پر سانحه‌یی بود. در حالی که تنها دوازده روز تا انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده است، دو تن از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دچار سانحه شدند. هواپیمایی که حامل محسن رضایی و خودرویی که همراهان سعید جلیلی سرنشین آن بودند دیروز دچار سانحه شد. قبل از این‌ها هم هلیکوپ‌تر حامل محمود احمدی‌نژاد به علت نقص فنی دچار سانحه‌یی شده بود که البته برای هیچ کدام از آن‌ها اتفاق خاصی نیفتاده و در سلامت کامل به سر می‌برند.

بالگرد حامل رییس‌جمهور دچار سانحه شد
بالگرد حامل رییس‌جمهور و جمعی از مسوولان اجرایی همراه وی صبح دیروز و در جریان افتتاح پروژه بزرگ‌ترین تونل جاده‌یی کشور در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد. در جریان این حادثه که قبل از افتتاح پروژه و در نزدیکی آن رخ داد، هیچ‌گونه آسیبی به احمدی‌نژاد و همراهانش نرسید و خلبان با مهارت کامل توانست بالگرد را به زمین بنشاند. بر اساس این گزارش رییس‌جمهور بعد از این واقعه ضمن افتتاح بزرگ‌ترین تونل جاده‌یی کشور، دستور آغاز عملیات اجرایی سه پروژه جاده‌یی کشور را صادر کرد و به صورت زمینی راهی تهران شد. رییس‌جمهور و همراهانش هم‌اکنون در سلامت کامل به سر می‌برند و بالگرد سانحه دیده نیز برای انجام عملیات تعمیر و بازسازی در محل حادثه زمین‌گیر شده است.

تصادف تیم همراه جلیلی در جاده قزوین
عبدالرحمان عبادی دیروز در گفت‌وگو با «فارس» درباره حادثه تصادف رانندگی تیم همراهان سعید جلیلی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: این حادثه در ساعت ۲: ۲۰ دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) در مسیر بازگشت دکتر جلیلی و تیم همراهان از قزوین به سمت تهران رخ داد. وی افزود: علت حادثه تصادف که در کیلومتر ۲۰ اتوبان قزوین - تهران افتاده انحراف به چپ یک دستگاه کامیون و هدایت خودروی ۹۰ Lهمراهان به سمت گاردریل میان اتوبان بوده است که خودرو را در بین گاردریل قرار داده است. سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در قزوین افزود: فاصله طولی خودروی پراید سعید جلیلی از خودروی همراهان ۱۰ متر بوده که هیچ آسیبی به خودروی وی و خود جلیلی وارد نشده است. گفتنی است چهار سرنشین خودروی ۹۰ Lبلافاصله به بیمارستان قزوین منتقل شده و حال دو تن از آن‌ها که به صورت سرپایی مداوا شده‌اند بهبود یافته و صبح امروز مرخص شده‌اند. همچنین یک نفر دیگر از مجروحان که دچار شکستگی شده است در بیمارستان به سر می‌برد. گفتنی است نفر چهارم از مجروحان نیز در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد از ناحیه شکم دچار جراحت است که مداوا روی وی ادامه دارد.

هواپیمای رضایی به گرگان نرسید
هواپیمای حامل محسن رضایی نیز به دلیل نقص فنی به فرودگاه گرگان نرسید. به گزارش خبرگزاری «تسنیم»، هواپیمای محسن رضایی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان حوالی ساعت ۱۵: ۴۵ دیروز فرودگاه مهرآباد را به سمت فرودگاه گرگان ترک کرد اما هنوز حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه از پرواز نگذشته بود که خلبان پرواز مجددا مسافران را به فرودگاه مهرآباد بازگشت داد.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024