جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 24.03.2019, 21:04

سخنی با رهبری به مناسبت نام‌گذاری سال «رونق تولید»!


مصطفی گلی

رونق تولید چیزی نیست که به نام‌گذاری حل شود. برای افزایش تولید نیاز به سرمایه‌گذاری است. نیاز به ارتباطات بین المللی است، نیاز به امنیت است، نیاز به همکاری صاحبان تکنولوژی است، نیاز به آرامش روانی است.

نمی‌شود شعار مرگ بر همه دنیا داد، شاهرگ‌های نقل انتقال مالی کشور را قطع کرد، سرمایه داخلی را خرج تروریست‌ها کرد و سرمایه‌های خارجی را فراری داد، هر روز با فرمایشات عصر حجری افرادی امثال علم الهدی و خاتمی و جنتی روی روان مردم سوهان کشید، در کوچه و خیابان به بهانه ارشاد، غرور دختر و پسر این کشور را له کرد و امید را در دل آنها کشت، در سیاست داخلی و خارجی بر مبنای افکار ۱۴۰۰ سال پیش اوامر ملوکانه فرمود و هزار و صد اشتباه مهلک دیگر داشت و بعد...

حضرت آیت‌الله!؟ مانع اصلی رونق تولید، خود شما هستید که اگر مردم بدون وجود شما در یک بیابان رها شده بودند (بدون امکانات و دارایی‌های کشور ثروتمندی چون ایران) امروز محتاج نان شب نمی‌ماندند و در صف گوشت و مرغ نمی‌ماندند و حسرت آجیل شب عید نداشتند و کاسه‌ی چه کنم به دست نمی‌گرفتند!

حضرت آیت‌الله! دشمن تولید، بانکداری اسلامی شماست که هیچ بانکی در جهان مثل آن‌ها رباخواری نمی‌کند. وسوسه سودهای بدون پشتوانه‌ی آن‌ها، کمر تولید را شکسته، ارزش پول ملی را تبدیل به هیچ کرده و جیب وابستگان به شما را با افتتاح قارچ گونه‌ی انواع بانک و قرض‌الحسنه پس نده، پُر کرده است!

حضرت آیت‌الله! می‌دانی کشورهای دیگر برای جلب یک دلار سرمایه خارجی چقدر نقشه می‌کشند و فکر می‌کنند و شما برعکس صبح ناشنا از خواب بر می‌خیزی و جوری فرمایش می‌کنی که سرمایه‌ی داخلی هم از کشور فرار می‌کند؟!

حضرت آقا! می‌دانی که هیچ تولید کننده‌ای حاضر نیست وارد بازار رقابتی شود که طرف مقابلش یک نهاد نظامی، امنیتی، دینی، مافیایی، تروریستی است!؟

حضرت آقا! تولید نیازمند سرمایه است و حرکت سرمایه درست مثل آب، مسیر خودش را پیدا می‌کند، کافی است بستر آن را فراهم کنید، خودش جاری می‌شود. سرمایه ترسو است و امنیت روانی می‌خواهد.

بستر سرمایه با موشک و تفنگ و بگیر و ببند و مرگ بر این و مرگ بر آن و خود مسلمان دیدن و الباقی جهان را کافر شمردن و مرتد خواندن فراهم نمی‌شود.

شب نگردد روشن از وصف چراغ
نام فروردین نیارد گل به باغ



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024