جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 14.06.2010, 8:19


گزارش تهاجم نیروهای لباس شخصی به دفتر آیت الله العظمی منتظری، و پلمب دفتر

باسمه تعالی

روز یکشنبه ۲۳/۳/۱۳۸۹ نیروهای مهاجم به دفاتر آیات عظام منتظری(ره) و صانعی (دامت برکاته) حمله نمودند.

این تهاجم که از ساعت ۱۶ به بهانه حضور حجةالاسلام مهدی کروبی در قم آغاز شده بود تا پاسی از شب با شکستن شیشه های دفاتر آنان و سر دادن شعار ادامه داشت، در نهایت به تسخیر دفاتر و تخریب اموال آنها در ساعت ۴ بامداد روز دوشنبه اول ماه رجب منجر شد. مهاجمین از هیچ گونه اهانتی دریغ نکردند.

لازم به ذکر است این تهاجمات در پی احضارها و تهدیدهای مکرر اینجانب احمد منتظری توسط اداره اطلاعات و دادگاه ویژه روحانیت قم مبنی بر بستن دفتر آیت الله العظمی منتظری (ره) و ندادن شهریه ایشان به طلاب صورت گرفت.

نکته جالب در این میان حضور و سکوت نیروهای انتظامی و گارد ویژه و هماهنگی کامل بین آنها و نیروهای لباس شخصی بود. در طی این حمله کلیه اموال دفتر تخریب و عکس های معظم له پاره و مورد اهانت قرار گرفت.

شیشه ها، صندلی ها، و حتی تلویزیون دفتر را شکسته اند، پرده ها را کنده اند و با آویزان شدن از پنکه های سقفی و لگد کردن جاروبرقی آنها را خراب کرده اند.

به دنبال این تهاجمات، در صبح روز دوشنبه ۲۴/۳/۱۳۸۹ حدود ۱۵ نفر از نیروهای اطلاعات با حکم دادگاه ویژه روحانیت در محل دفتر آیت الله العظمی منتظری (ره) حضور یافته و نسبت به بازرسی و توقیف اموال تخریب شده و پلمب دفتر اقدام نمودند و به این شکل قلم تایید بر تمام اعمال خرابکارانه نیروهای مهاجم کشیدند. این در حالی است که از نیروهای امنیتی انتظار می رفت نیروهای خودسر را کنترل نمایند و امنیت را به منطقه برگردانند. اما متاسفانه حتی یکی از اوباش دستگیر نشدند.

۱۳۸۹/۳/۲۴
احمد منتظری


حمله و تخریب دفتر آیت‌الله صانعی

عناصر سازماندهی شده مدعی ارزشها با حمله به دفتر آیت الله العظمی صانعی اقدام به هتک و تخریب دفتر نمودند.

به گزارش خبرنگار کلمه این نیروها که از عصر دیروز بیت آیت الله العظمی صانعی را محاصره کرده بودند و به شعار و فحاشی می پرداختند نیمه شب گذشته حوالی ساعت ۴ با حمله به بیت ایشان در پیش چشمان نظاره گر پلیس به تخریب و توهین و فحاشی پرداختند.

دفتر آیت الله صانعی همچنین اعلام کرد به علت تهاجم شب گذشته وتخریب اموال دفتر، کلیه خطوط تلفن مسدود می باشد.
خبرهای تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

وضعیت دفتر آیت‌لله صانعی پس از حمله ماموران خامنه‌ای




























 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024