جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 12.08.2009, 12:24


حضور نیروهای انتظامی و امنیتی در بازار تهران

بازار در التهاب


از چهارراه گلوبندك تا چهارراه سیروس موتورسواران نیروی انتظامی حضور دارند و از ایستادن خریداران در پیاده‌روها و خیابان‌ها جلوگیری می‌شود.

ایلنا: امروز بازار تهران شاهد حضور نیروهای انتظامی و امنیتی در بازار تهران است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به بازار بزرگ تهران،‌ امروز در بازار تهران و در خیابان‌های منتهی به بازار، نیروهای انتظامی و امنیتی حضور پیدا كرده‌اند. از چهارراه گلوبندك تا چهارراه سیروس موتورسواران نیروی انتظامی حضور دارند و از ایستادن خریداران در پیاده‌روها و خیابان‌ها جلوگیری می‌شود.

به گفته دبیر كل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار این اقدام در برابر پخش اطلاعیه‌ای مجهول انجام شده است.
به گزارش ایلنا مردم و خریداران حاظر در بازار تهران كه در حتی در جریان این اطلاعیه قرار نداشتند از حضور نیروهای انتظامی در بازار ابراز تعجب می‌كنند. مهرداد .پ یكی از كسانی كه امروز در بازار تهران حضور داشت به خبرنگار ایلنا گفت: در بازار هیچ تجمعی نیست اما حضور این میزان نیروی انتظامی در بازار، فضا را امنیتی كرده و موجب شده است مردم دائم از یكدیگر علت را می‌پرسند.

حاج احمد.م یكی از دكان داران بازار كفاشان گفت: برخی از همكاران كه تعدادشان زیاد نیست امروز مغازه‌هایشان را تعطیل كرده‌اند،‌ اما تجمعی شكل نگرفته است. فقط حضور انبوه نیروهای انتظامی و امنیتی در بازار موجب شده است تا فضای بازار دگرگون شود. خریدارانی كه امروز مراجعه می‌كنند دائم از ما علت این فضا را می‌پرسند كه ما هم چندان درست نمی‌توانیم این كار را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به بازار تهران در این شرایط كه بازار تهران امروز روز شلوغی را سپری می‌كند، گروهی از صدا و سیما برای تهیه گزارش در بازار مستقر شده‌اند و در حال تهیه گزارش از وجود رونق در بازار هستند.

شرایط بازار آرام است

دبیركل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار نیز در این زمینه گفت: امروز بازار تهران با تعطیلی مواجه نشد و شرایط آرام پیش می‌رود.

احمد كریمی اصفهانی در گفت‌وگو با ایلنا ادامه داد: اطلاعیه‌ای مجهول و نامفهوم طی روزهای گذشته از طریق ای‌میل برای اهالی بازار و مردم ارسال شده بود كه از تجمع در بازار و تعطیلی دكان‌ها حكایت داشت.
وی افزود: به همین دلیل نیروی انتظامی امروز در باز تهران حاضر شد تا با تجمع احتمالی برخورد كند. البته مشكلی پیش نیامد و تجمع و تعطیلی شكل نگرفت.

وی خاطرنشان كرد: نباید این مسائل به بازار كشیده شود اگر هم این چنین شود با آن برخورد می‌شود. بازار باید آرامش داشته باشد. فضای اقتصادی برای شكل‌گیری نیاز به آرامش دارد. بازار با هر نوع تجمع و برهم ریختگی فضای بازار مخالف است.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024